~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
2020 Road King Special performance build
-
- Forum Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
- Zo ja, wat voor type: FLHRXS
- Bouwjaar: 2020
Re: 2020 Road King Special performance build
Naja... uitgekozen. Ze zitten er standaard op.
Persoonlijk ben ik meer een fan van de Turbine wielen van 2017~2019, maar vond deze niet zo bezwaarlijk dat ik ze moest wisselen.
Mocht ik ooit voor andere wielen gaan, dan worden dat waarschijnlijk BST's.
Persoonlijk ben ik meer een fan van de Turbine wielen van 2017~2019, maar vond deze niet zo bezwaarlijk dat ik ze moest wisselen.
Mocht ik ooit voor andere wielen gaan, dan worden dat waarschijnlijk BST's.
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
-
- Forum Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
- Zo ja, wat voor type: FLHRXS
- Bouwjaar: 2020
Re: 2020 Road King Special performance build
De brommer zit weer in mekaar, en is klaar om vervoerd te worden naar Laseur voor de dynotune.
Ik heb nog even met Fuel Moto overlegd of er een manier is om te zorgen dat er minder herrie uit de uitlaat komt, en die is er niet tenzij ik de originele uitlaten er weer onder leg. Blijkbaar is mijn setup een van de minst luide combinaties die je kan krijgen, maar met 128ci en een cam met overlap ontkom je niet aan een bak lawaai.
Ze hadden nog wel andere inserts, tunable, waarmee hij nog meer geluid maakt, maar zal in prestaties verder niets uitmaken. Hard pass on that one...
Met een beetje geluk heb ik de motor weer terug voor het einde van de week. Volgende week zou het weer aardig weer moeten worden...
Ik heb nog even met Fuel Moto overlegd of er een manier is om te zorgen dat er minder herrie uit de uitlaat komt, en die is er niet tenzij ik de originele uitlaten er weer onder leg. Blijkbaar is mijn setup een van de minst luide combinaties die je kan krijgen, maar met 128ci en een cam met overlap ontkom je niet aan een bak lawaai.
Ze hadden nog wel andere inserts, tunable, waarmee hij nog meer geluid maakt, maar zal in prestaties verder niets uitmaken. Hard pass on that one...
Met een beetje geluk heb ik de motor weer terug voor het einde van de week. Volgende week zou het weer aardig weer moeten worden...
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
- Fullbase70
- Forum Member
- Berichten: 492
- Lid geworden op: 21 apr 2012 13:34
- Zo ja, wat voor type: Street Glide
- Bouwjaar: 2009
Re: 2020 Road King Special performance build
Een serieus mooie motor. Heel veel plezier ermee
- DennisHart
- Forum Member
- Berichten: 81
- Lid geworden op: 08 sep 2020 12:24
- Zo ja, wat voor type: Fatbob FXDF
- Bouwjaar: 2014
- Contacteer:
Re: 2020 Road King Special performance build
Zitten wel een paar centen in en pech. Mooie fiets.
Groeten Dennis
________________________________________________________________
It takes 5,460 bolts to assemble a Harley, and one nut to scatter it all over the road.
HomePage
________________________________________________________________
It takes 5,460 bolts to assemble a Harley, and one nut to scatter it all over the road.
HomePage
-
- Forum Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
- Zo ja, wat voor type: FLHRXS
- Bouwjaar: 2020
Re: 2020 Road King Special performance build
Hij staat nu op de rollenbank bij Laseur.
Voorlopige piek waarden:
Vermogen: 143 pk
Koppel: 215 Nm
Natuurlijk is uiteindelijk de koppelkromme het belangrijkste. Hij moet vroeg opkomen, en lang aanhouden. Ben benieuwd naar de dynosheet.
Voorlopige piek waarden:
Vermogen: 143 pk
Koppel: 215 Nm
Natuurlijk is uiteindelijk de koppelkromme het belangrijkste. Hij moet vroeg opkomen, en lang aanhouden. Ben benieuwd naar de dynosheet.
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
- Gerry
- Moderator
- Berichten: 60385
- Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
Re: 2020 Road King Special performance build
Nou, mij lijkt het belangrijkste dat hij heel blijft..Bloody Marvelous schreef: ↑26 mei 2021 20:09 Hij staat nu op de rollenbank bij Laseur.
Natuurlijk is uiteindelijk de koppelkromme het belangrijkste.
Weet je al de oorzaak van die vastloper.
-
- Forum Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
- Zo ja, wat voor type: FLHRXS
- Bouwjaar: 2020
Re: 2020 Road King Special performance build
Ja, overduidelijk de tune.Gerry schreef: ↑26 mei 2021 20:22Nou, mij lijkt het belangrijkste dat hij heel blijft..Bloody Marvelous schreef: ↑26 mei 2021 20:09 Hij staat nu op de rollenbank bij Laseur.
Natuurlijk is uiteindelijk de koppelkromme het belangrijkste.
Weet je al de oorzaak van die vastloper.
Ik heb een aangepaste mapping ontvangen van Fuel Moto, en die vergeleken met de originele. Alle VE tables en AFR values zijn rijker gezet.
Nu is Gert-Jan Laseur hem aan het tunen met de aangepaste mapping, en hij stond nog steeds 20% te arm afgesteld. Als ik met de aangepaste mapping het gas had opengetrokken had ik mijn blok volgens Laseur weer af kunnen schrijven.
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
- Gerry
- Moderator
- Berichten: 60385
- Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
Re: 2020 Road King Special performance build
Oke,,, Nou, veel plezier met je Bike nu dan,
- Bitchin
- Active Member
- Berichten: 3481
- Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
- Zo ja, wat voor type: Softail
- Bouwjaar: 1990
Re: 2020 Road King Special performance build
Duidelijk in goede handen dus, toppie
-
- Forum Member
- Berichten: 77
- Lid geworden op: 15 jun 2018 10:18
- Zo ja, wat voor type: FLHRXS
- Bouwjaar: 2020
Re: 2020 Road King Special performance build
Ik hoop het.
Nou nog van die corona bende af...
2020 FLHRXS - RRGD
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel
Fuel Moto 128ci blok en uitlaatsysteem; CP Carrillo 10,75:1 zuigers; Wood 22X-E nokkenas en klepstoters; Feuling ovale klepveren, RS oliepomp en distributie plaat; S&S roltuimelaars en kettingspanner; Screamin' Eagle luchtfilter; Ward 64mm spruitstuk; 5,5g/s injectoren; Dynojet Powervision 2 en Target Tune (WBO₂); 16" Carlini stuur; Barnett Scorpion lock-up koppeling; Man-o-War motortandwiel