~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Nieuwe meters....

Show je eigen fiets of andere mooie bouwsels die je bent tegengekomen.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Nieuwe meters....

Bericht door Gerry »

Springer2003 schreef: Deze springer heb ik meegenomen uit Amerika en wil ik zoveel mogelijk houden zoals hij is, dus geen dingen vervangen maar op z'n hoogst wat extra's toevoegen en daar ben ik nu voorzichtig mee bezig!
Bovendien vind ik al die losse klokjes ook bijdragen aan de retrosfeer van de springer, ach ja.....
O,oke..
(als ik wat stoms zeg, neem het me dan maar niet kwalijk hoor ,, ik heb echt niks uit het accessoires boek.. dus ik heb daar geen verstand van) ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Springer2003
Forum Member
Forum Member
Berichten: 20
Lid geworden op: 25 aug 2018 09:18
Zo ja, wat voor type: Springer
Bouwjaar: 2003

Re: Nieuwe meters....

Bericht door Springer2003 »

Gerry schreef:
Springer2003 schreef: Deze springer heb ik meegenomen uit Amerika en wil ik zoveel mogelijk houden zoals hij is, dus geen dingen vervangen maar op z'n hoogst wat extra's toevoegen en daar ben ik nu voorzichtig mee bezig!
Bovendien vind ik al die losse klokjes ook bijdragen aan de retrosfeer van de springer, ach ja.....
O,oke..
(als ik wat stoms zeg, neem het me dan maar niet kwalijk hoor ,, ik heb echt niks uit het accessoires boek.. dus ik heb daar geen verstand van) ;)
:proost:
Plaats reactie