~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Dealer beoordeling

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Robbie88
Forum Member
Forum Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2018 19:28
Zo ja, wat voor type: Softail slim s
Bouwjaar: 2017

Dealer beoordeling

Bericht door Robbie88 »

Hoe kan ik een officiële Harley beoordelen op verrichte werkzaamheden of kun je dit beter niet doen ?
Gebruikersavatar
Rommelaar
Vraagbaak Master
Vraagbaak Master
Berichten: 5349
Lid geworden op: 17 jul 2013 21:18
Zo ja, wat voor type: Fatbob fxdf
Bouwjaar: 2015
Locatie: Traaie

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Rommelaar »

Ervaringen met welke dealer dan ook,is iets persoonlijks. Jij kunt over een bepaalde dealer heel tevreden zijn,terwijl een ander deze afbrandt tot op de grond.
Daarom heb ik weinig vertrouwen in ervaringen / beoordelingen die door andere opgedaan zijn ,die je aantreft op internet.
Je zult het toch uiteindelijk m.i.z. zelf moeten ervaren!.


gr
Stel nooit uit tot morgen,wat overmorgen ook kan!
Robbie88
Forum Member
Forum Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2018 19:28
Zo ja, wat voor type: Softail slim s
Bouwjaar: 2017

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Robbie88 »

Ok ben alleen wel ziek van als je je nieuwe motor na de eerste onderhoudsbeurt op ga halen en je verliest de aftapplug en al de olie loopt er uit. na controle thuis zit de versnellingsbak plug ook los en bij het losdraaien van de oliefilter al de olie over het blok laten lopen
Beurtje koste maar 350,-maar dan heb je ook wat en dan heb ik het nog niet over de eventuele schade door dat hij even zonder olie gelopen heeft , maar heb wel gratis nieuwe olie en een plug gekregen
Volgende beurt ga ik toch maar zelf doen
Gebruikersavatar
Street Warrior
Active Member
Active Member
Berichten: 592
Lid geworden op: 17 jul 2017 21:48
Zo ja, wat voor type: Street 750
Bouwjaar: 2017
Locatie: Rose Valley

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Street Warrior »

Hmm, lijkt me toch niet dealerwaardig. Ik haalde mijne nieuw op en was een zijkap kwijt bij thuiskomst, is wel kosteloos een nieuwe toegestuurd maar dat leek me logisch.
Screw it, Let's Ride 8-)
Gebruikersavatar
Rommelaar
Vraagbaak Master
Vraagbaak Master
Berichten: 5349
Lid geworden op: 17 jul 2013 21:18
Zo ja, wat voor type: Fatbob fxdf
Bouwjaar: 2015
Locatie: Traaie

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Rommelaar »

Robbie88 schreef:Ok ben alleen wel ziek van als je je nieuwe motor na de eerste onderhoudsbeurt op ga halen en je verliest de aftapplug en al de olie loopt er uit. na controle thuis zit de versnellingsbak plug ook los en bij het losdraaien van de oliefilter al de olie over het blok laten lopen
Beurtje koste maar 350,-maar dan heb je ook wat en dan heb ik het nog niet over de eventuele schade door dat hij even zonder olie gelopen heeft , maar heb wel gratis nieuwe olie en een plug gekregen
Volgende beurt ga ik toch maar zelf doen
Dat is inderdaad slecht werk van deze dealer,maar in principe kan dit bij iedere dealer/HD-garage gebeuren. Dat wil dus niet zeggen dat deze per definitie altijd slecht werk levert.
Daarom kom ik ook zelden bij de dealer voor onderhoud/reparatie ,doe zoveel mogelijk zelf. Gaat het dan toch fout,kan ik het alleen mezelf verwijten.
Heb je de dealer wel aansprakelijk gesteld,voor eventuele vervolgschade. Als je blok idd heeft gelopen zonder voldoende oliedruk/olie kan dit gevolgen hebben in de toekomst. (Niet om paniek te zaaien!!!)

gr
Stel nooit uit tot morgen,wat overmorgen ook kan!
Robbie88
Forum Member
Forum Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2018 19:28
Zo ja, wat voor type: Softail slim s
Bouwjaar: 2017

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Robbie88 »

Ik vindt als je 1 foutje maakt dat kan nog maar geen 3 dan werk je naar mijn mening slordig , ben zelf bedrijfswagen monteur en dat is nog mij nog nooit overkomen niet dat ik geen fouten maak maar ik controleer wel alles wat ik losgemaakt heb.
Ik vond het al moeilijk om hem weg te brengen maar ik moest wel anders geen garantie meer
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Gerry »

Moderator Mededeling:
.. Nou van mij mag je best schrijven waar dat was hoor .. dat is gewoon prutswerk :?
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Rico »

+1
Alle ervaringen goed of slecht mogen wat mij betreft hier genoemd worden hoor.
Met naam en toe naam.
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Scrooge »

Beheerder Scrooge zegt:
Zolang je fatsoenlijke en duidelijke bewoordingen gebruikt, en feiten en meningen weet te onderscheiden, kan je ervaringen van dealers / shops / aanbieders delen.

Wat Rico al stelt, met naam (dus ook je eigen naam!) en toenaam. Niet anoniem bashen.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Robbie88
Forum Member
Forum Member
Berichten: 24
Lid geworden op: 06 jan 2018 19:28
Zo ja, wat voor type: Softail slim s
Bouwjaar: 2017

Re: Dealer beoordeling

Bericht door Robbie88 »

ok bedankt voor jullie reactie,s dan laat ik het hierbij het heeft ook geen zin om het bedrijf af te branden als er 1 niet helemaal oplet. het is mooi weer dus we gaan er van genieten. ik was alleen wat teleurgesteld,waar is de passie voor het vak gebleven ik hoop dat jullie dat snappen .
fijne dag allemaal :giveup:
Plaats reactie