~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Nieuwe rare harley modellen

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Grizzly
Forum Member
Forum Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 18:09
Zo ja, wat voor type: Dyna
Bouwjaar: 2002

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Grizzly »

Gerry schreef: 21 jul 2020 10:38 Nou die FTR1200 kost hier ruim 20d, en is er nu een jaar,,
Ik heb er (behave bij de dealer) nog niet 1 op straat gezien..
Dus er zijn mensen die hem leuk vinden,, maar niemand koopt hem .
Bovendien vind ik die weer erg klein..
vergelijkbaar met een ducati scambler
Leuk voor meiden tot 1m65.. maar alles wat langer is zit er voor L#l op.. en die kost 12000 geen 20..

Afbeelding
Trouwens, niet om het een of ander, maar de Ducati scrambler van 12000 die jij bedoelt is een 800 cc machientje.
De Scrambler die ongeveer vergelijkbaar is met de FTR1200 is de Ducati Scrambler 1100 sport.
Ook al heeft deze Ducati Scrambler 1100 sport nog steeds bijna 40PK minder, hij kost geen 12.000 maar Euro 17.996 en dat is al weer duurder dan de FTR1200, die nog steeds geen 20.000 is, maar 17.190

Ik weet niet wat je probeert te bewijzen, maar op deze manier goochelen met onjuiste prijzen komt niet echt goed uit de verf.

En nee, ik bezit geen FTR1200 maar ben blij met mijn oude Dyna. Ik vind echter, dat vergelijkingen wel juist uitgevoerd moeten worden, en niet met totaal verkeerde cijfers.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Gerry »

Grizzly schreef: 21 jul 2020 20:46 Trouwens, niet om het een of ander, maar de Ducati scrambler van 12000 die jij bedoelt is een 800 cc machientje.
De Scrambler die ongeveer vergelijkbaar is met de FTR1200 is de Ducati Scrambler 1100 sport.
Ook al heeft deze Ducati Scrambler 1100 sport nog steeds bijna 40PK minder, hij kost geen 12.000 maar Euro 17.996 en dat is al weer duurder dan de FTR1200, die nog steeds geen 20.000 is, maar 17.190

Ik weet niet wat je probeert te bewijzen, maar op deze manier goochelen met onjuiste prijzen komt niet echt goed uit de verf.
https://link.marktplaats.nl/m1566411751

Maar goed,, die ik leuk vond bij Gerjo was over de 20 d.. die zwarte met rood frame..
Maar als ik er op zit met mijn 2m is het net een zundapp..
Maar als jij hem leuk vind,, koop er een,, even goeie vrienden hoor .. ik vind hem leuk maar veel te klein, en duur.
En jij kwam nooit een Duc tegen, nou in amsterdam barst het van die dingen.
Maar die zijn net zo klein.
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Grizzly
Forum Member
Forum Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 18:09
Zo ja, wat voor type: Dyna
Bouwjaar: 2002

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Grizzly »

Gerry schreef: 21 jul 2020 22:20
Grizzly schreef: 21 jul 2020 20:46 Trouwens, niet om het een of ander, maar de Ducati scrambler van 12000 die jij bedoelt is een 800 cc machientje.
De Scrambler die ongeveer vergelijkbaar is met de FTR1200 is de Ducati Scrambler 1100 sport.
Ook al heeft deze Ducati Scrambler 1100 sport nog steeds bijna 40PK minder, hij kost geen 12.000 maar Euro 17.996 en dat is al weer duurder dan de FTR1200, die nog steeds geen 20.000 is, maar 17.190

Ik weet niet wat je probeert te bewijzen, maar op deze manier goochelen met onjuiste prijzen komt niet echt goed uit de verf.
https://link.marktplaats.nl/m1566411751

Maar goed,, die ik leuk vond bij Gerjo was over de 20 d.. die zwarte met rood frame..
Maar als ik er op zit met mijn 2m is het net een zundapp..
Maar als jij hem leuk vind,, koop er een,, even goeie vrienden hoor .. ik vind hem leuk maar veel te klein, en duur.
En jij kwam nooit een Duc tegen, nou in amsterdam barst het van die dingen.
Maar die zijn net zo klein.
Je maakt alweer een verkeerde weergave.
Ik zei niet dat ik nooit een Duc tegenkwam, Ik zei dat ik in 5 jaar misschien 2 x een Ducati Scrambler ben tegengekomen.
En met name die Ducati Scrambler 1100 Sport zullen er niet heel veel van rond rijden, met een start prijs van bijna euro 18.000.

Je sprak over een FTR1200.
En die is euro 17.190. Daarna over een aan de FTR1200 vergelijkbare Ducati Scrambler en zei dat die Ducati 12.000 euro was.
De aller beste Ducati Scrambler die het dichts in de buurt komt qua performance etc is de Ducati Scambler 1100 sport.
Die is ruim duurder dan 17.190, terwijl jij beweerde dat hij 12.000 is. Je hebt echt al die bedragen totaal verkeerd en probeert daar kennelijk iets mee aan te tonen.
Misschien dat je het top model zagj de FTR1200S of de Race Replica, die zijn volgehangen met de meest mogelijke snufjes, en meer een high end bike die inderdaad over de 20.000 Euro kosten.
Maar ik ga er van uit dat je genoeg van motoren weet om een verschil te kunnen zien. je weet kennelijk veel over prijzen HD's in Europa en de USA, en van Ducati Scramblers, dus mag ik veronderstellen dat je kunt googlen naar andere motoren en prijzen als je daarover praat.

Dat je met 2 meter ongeveer elke motor klein vindt, klopt waarschijnlijk wel voor mensen met jouw lengte.
Maar dat maakt die FTR1200 niet klein, alleen klein voor jouw. Voor mensen met een meer gemiddelde lengte, zoals mijn 184, zijn bijna alle motoren prima berijdbaar.
Tot heden heb ik rond de 30 motoren zelf gehad en op nog eens 30 andere modellen en merken langdurig getest en gereden, of er op rij instructie gegeven.
Ik kan stellen dat een motor als de FTR1200 als motor in geen enkel opzicht klein is, alleen misschien voor mensen met een meer dan gemiddelde lengte, die zullen inderdaad geen plek hebben om hun benen te strekken. Maar die selecte groep, is bijna voor elke motor te groot.

Maar dat was niet het punt waarop ik reageerde, dat ging over de totaal verkeerde weergave van de prijzen en vergelijkingen die je maakte.
Ik ga er in ieder geval van uit dat het op dit forum gebruikelijk is om dat soort informatie correct weer te geven. En daarom gaf ik aan dat je getallen niet klopten.
Gebruikersavatar
PS RoadKing
Active Member
Active Member
Berichten: 3832
Lid geworden op: 01 jun 2013 21:14
Zo ja, wat voor type: Road King Speci
Bouwjaar: 2017
Locatie: Loonse en Drunense Duinen

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door PS RoadKing »

ok jongens, het is me allemaal helemaal duidelijk en wat mij betreft gaan we weer over Harley's lullen :toppie:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Gerry »

:toppie:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Grizzly
Forum Member
Forum Member
Berichten: 28
Lid geworden op: 11 jun 2020 18:09
Zo ja, wat voor type: Dyna
Bouwjaar: 2002

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Grizzly »

PS RoadKing schreef: 22 jul 2020 20:02 ok jongens, het is me allemaal helemaal duidelijk en wat mij betreft gaan we weer over Harley's lullen :toppie:
:proost: :proost:
Kwajoep

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Kwajoep »

PS RoadKing schreef: 22 jul 2020 20:02 ok jongens, het is me allemaal helemaal duidelijk en wat mij betreft gaan we weer over Harley's lullen :toppie:
Oké, maar welke dan? :lol:
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Bart »

PS RoadKing schreef: 22 jul 2020 20:02 ok jongens, het is me allemaal helemaal duidelijk en wat mij betreft gaan we weer over Harley's lullen :toppie:
Nou, dat is de beste opmerking hier sinds tijden :proost:
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door bazz »

virus7
Bart schreef: 23 jul 2020 19:03
PS RoadKing schreef: 22 jul 2020 20:02 ok jongens, het is me allemaal helemaal duidelijk en wat mij betreft gaan we weer over Harley's lullen :toppie:
Nou, dat is de beste opmerking hier sinds tijden :proost:
Maar moeilijk waar te maken :huilzwaai:
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Nieuwe rare harley modellen

Bericht door Gerry »

Een hoop gedoe over een Polaris met een fake name .. ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie