~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Doe er maar eentje!

Voor algemene motor gerelateerde onderwerpen, actualiteiten en nieuws
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Gerry »

Ik vraag me al een paar jaar af als elektrisch rijden het al zal worden.
Hoe je al die troep elke dag en dan met name in de grotere steden .. op moet laden ?????
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Bart »

Gerry schreef:Ik vraag me al een paar jaar af als elektrisch rijden het al zal worden.
Hoe je al die troep elke dag en dan met name in de grotere steden .. op moet laden ?????
Gewoon, heel simpel hoor :mrgreen:
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Gerry »

Bart schreef: Gewoon, heel simpel hoor :mrgreen:
:shock: en we hebben geen benzine meer
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Street Warrior
Active Member
Active Member
Berichten: 592
Lid geworden op: 17 jul 2017 21:48
Zo ja, wat voor type: Street 750
Bouwjaar: 2017
Locatie: Rose Valley

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Street Warrior »

Dat het feest niet zo lang gaat duren kan kloppen, maar de oorzaak zijn de overheden die compleet opgehitst door de klimaatfreaks diverse stompzinnige maatregelen invoeren.
Schijnbaar lopen er nog steeds veel mensen rond die al die onzin geloven, ik dus niet.
De mensen moeten zich eens meer verdiepen in de materie en niet als een stel schapen achter de meute aanhobbelen.
Wij, de mens, heeft geen invloed op de klimaatontwikkeling. We zijn een miniplaneet in een stelsel dat duizenden keren groter is.
Maar "wij" vinden onszelf zo oppermachtig dat wij denken dat we die klimaatverandering wel even gaan stopzetten, waanzin natuurlijk.
De enige die er wel bij varen zijn de velen milieuclubs en bedrijven die er miljarden aan verdienen. Regeringen doen vrolijk mee want zij kunnen op alle manieren diverse milieubelastingen invoeren. Alleen de Nederlandse overheid harkte er al 16 miljard euro mee binnen!
Directeur Exxon heeft al eerder gezegd dat er nog zeker voor 100 jaar olie in deze aardkloot zit dus geen paniek.
Maar goed, dit is mijn mening die is gevormd door het vele lezen op diverse informatieve sites, een goede om te beginnen is Climate Gate:
https://www.climategate.nl/2017/02/klimaatverandering


ps :offtopic: I know ;)
Screw it, Let's Ride 8-)
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Gerry »

Ja ,,Pavel,, lees is wat over het milieu voor je een mening geeft :lol: :lol:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Pavel
Active Member
Active Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 03 jun 2013 18:40
Zo ja, wat voor type: FXDF Fatbob
Bouwjaar: 2008

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Pavel »

Street Warrior schreef:Dat het feest niet zo lang gaat duren kan kloppen, maar de oorzaak zijn de overheden die compleet opgehitst door de klimaatfreaks diverse stompzinnige maatregelen invoeren.
Schijnbaar lopen er nog steeds veel mensen rond die al die onzin geloven, ik dus niet.
De mensen moeten zich eens meer verdiepen in de materie en niet als een stel schapen achter de meute aanhobbelen.
Wij, de mens, heeft geen invloed op de klimaatontwikkeling. We zijn een miniplaneet in een stelsel dat duizenden keren groter is.
Maar "wij" vinden onszelf zo oppermachtig dat wij denken dat we die klimaatverandering wel even gaan stopzetten, waanzin natuurlijk.
De enige die er wel bij varen zijn de velen milieuclubs en bedrijven die er miljarden aan verdienen. Regeringen doen vrolijk mee want zij kunnen op alle manieren diverse milieubelastingen invoeren. Alleen de Nederlandse overheid harkte er al 16 miljard euro mee binnen!
Directeur Exxon heeft al eerder gezegd dat er nog zeker voor 100 jaar olie in deze aardkloot zit dus geen paniek.
Maar goed, dit is mijn mening die is gevormd door het vele lezen op diverse informatieve sites, een goede om te beginnen is Climate Gate:
https://www.climategate.nl/2017/02/klimaatverandering


ps :offtopic: I know ;)
O hemel! Zijn er echt mensen die de informatie van climategate voor waar aannemen? oei.
Ik heb ook de twijfelachtige eer gehad om onderwerp van discussie bij climategate te zijn. Bijvoorbeeld hier: https://www.climategate.nl/2013/08/gree ... ntoerisme/" onclick="window.open(this.href);return false; Wat wel grappig is dat ze me probeerden te beledigen door me 'tweedehandsautoverkoper' te noemen. Maar ze moesten eens weten hoeveel auto's ik in mijn leven verkocht heb, en heb er altijd veel plezier aan beleefd. :lol:

Maar kom op nou: "De enige die er wel bij varen zijn de velen milieuclubs en bedrijven die er miljarden aan verdienen." Dit is toch werkelijk de meest grote bullshit. Want kijk nou even goed naar de cijfers. Welke bedrijven verdienen op aarde nu het meeste geld? juist. de oliebedrijven. Wat is hun belang? meer olie te verkopen en dus klimaatverandering te bagataliseren, want als ze het erkennen gaat hun business naar de klote. En het gewone volk blijft liever de andere kant opkijken want het wordt wel heel eng wanneer we ons druk gaan maken over de toename van regen, orkanen, bosbranden, etc.
Ik zou willen dat mijn milieuclub miljarden zou verdienen, maar de werkelijkheid is toch een beetje anders. Wat wij als organisatie in een jaar kunnen besteden kan de reclame afdeling van bv Shell in een week over de balk gooien schat ik zo. En windmolens en zonnepanelen? die zijn ook steeds meer gewoon een goede economische investering ipv subsidiesluipers. Dus waarom zouden we in hemelsnaam aan kolen en olie vast blijven houden? omdat we dit al 150 jaar doen? beetje kortzichtig. Maar goed, ik geloof niet dat we het eens zullen gaan worden, wat ik respecteer.
hdbiker
Forum Member
Forum Member
Berichten: 77
Lid geworden op: 03 aug 2015 20:18
Zo ja, wat voor type: Fxdx

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door hdbiker »

Wil je het milieu redden?
Maak dan geen of maar 1 kind.
Maar ja, dát mag niet gezegd worden.
Nee, gras eten en met de fiets rijden dat gaat het milieu redden.....
Gebruikersavatar
Street Warrior
Active Member
Active Member
Berichten: 592
Lid geworden op: 17 jul 2017 21:48
Zo ja, wat voor type: Street 750
Bouwjaar: 2017
Locatie: Rose Valley

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Street Warrior »

Ach Pavel, ik vind het prima, zolang ik de onwaarheden van Greenpeace maar niet als waarheid door mijn strot krijg geduwd ben ik allang blij.
Let's agree to disagree :giveup:
Screw it, Let's Ride 8-)
Gebruikersavatar
Pavel
Active Member
Active Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 03 jun 2013 18:40
Zo ja, wat voor type: FXDF Fatbob
Bouwjaar: 2008

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Pavel »

hdbiker schreef:Wil je het milieu redden?
Maak dan geen of maar 1 kind.
Maar ja, dát mag niet gezegd worden.
Nee, gras eten en met de fiets rijden dat gaat het milieu redden.....
Dat mag zeker gezegd worden! ik ben het 100% met je eens!
Gebruikersavatar
Pavel
Active Member
Active Member
Berichten: 535
Lid geworden op: 03 jun 2013 18:40
Zo ja, wat voor type: FXDF Fatbob
Bouwjaar: 2008

Re: Doe er maar eentje!

Bericht door Pavel »

Street Warrior schreef:Ach Pavel, ik vind het prima, zolang ik de onwaarheden van Greenpeace maar niet als waarheid door mijn strot krijg geduwd ben ik allang blij.
Let's agree to disagree :giveup:
Volgens mij duwt Greenpeace zijn campagnes niet door de strot van mensen. Het is erg makkelijk om de andere kant op te kijken of het gewoon te negeren wanneer het je niet aanstaat. Wat betreft de onwaarheden zou ik wel graag voorbeelden zien. het gewoon als 'onwaarheid' te bestempelen vind ik iets te makkelijk. En je zegt daarmee ook doodleuk dat ik leugens vertel. Want op oceanengebied komen die 'onwaarheden' dus voor een groot deel uit mijn koker. En ik kan je wel vertellen dat daar voldoende onderzoek naar gedaan is, en dat ik heel veel met mijn eigen ogen heb gezien.

Ook blijf ik het uitermate fascinerend vinden dat Greenpeace zonder dat je daar bewijs voor aanlevert als onwaarheid wordt gezien, terwijl een bullshit website als climategate voor waarheid wordt aangenomen. Op basis waarvan, mag Joost weten.
Plaats reactie