~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Alles electriek!

Voor algemene motor gerelateerde onderwerpen, actualiteiten en nieuws
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Alles electriek!

Bericht door mr_brakke »

ik vind ze mooi.
Heel jammer dat ik volgende week nog een weekje weg ben en niet naar de motorbeurs in Utrecht kan.
Had me voorgenomen om eens echt goed naar de elektrische motoren te gaan kijken.
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Kwajoep

Re: Alles electriek!

Bericht door Kwajoep »

Eigenlijk wel heel logisch, naar mate je ouder wordt.... zal alles vervangen worden door elektrisch , het rijden in de slaapkamer is ook al vervangen voor .... batterijen. :D

Maar of dat goedkoper is?, ik denk dat ik de batterijen eruit ga halen.... wellicht neemt ze de poten, en dan gaat het echt geld schelen :proost:
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Alles electriek!

Bericht door Scrooge »

Bart schreef:En tja wat is duur? Het is maar geld :shutup2:
En wie loopt er het hardst te schreeuwen als er ook maar iemand geld durft uit te geven aan iets nieuws of aan een verfraaiing van zijn motor. Ik noem maar wat ... dikke spaken :roll:
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Alles electriek!

Bericht door Scrooge »

botterik schreef:Alleen in NL lopen we voorop door de subsidies bij aanschaf.
Als dat minder word is het klaar. Bijna alle electrische auto`s zijn nog steeds lease, dat zegt alles :roll:
En dat is enkel omdat het een lage bijtelling geeft. Hetzelfde zag je bij die hybride gebakkies. Toen de bijtelling werd aangepast, wilde niemand meer in zo'n gebaksdoos gezien worden.

Ben best benieuwd naar die elektrische motoren. Traploos koppel rijdt fantastisch. Maar maakt eerst eens een mooi betaalbaar exemplaar. Een Tesla is mooi, maar onbetaalbaar. Prijstechnisch zijn ze nog lang niet concurrerend. En actieradius is een uitdaging die opgelost moet worden. Maar binnen de stad is het goed te doen.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Alles electriek!

Bericht door Bart »

Scrooge schreef:
Bart schreef:En tja wat is duur? Het is maar geld :shutup2:
En wie loopt er het hardst te schreeuwen als er ook maar iemand geld durft uit te geven aan iets nieuws of aan een verfraaiing van zijn motor. Ik noem maar wat ... dikke spaken :roll:
Als je kijkt naar wat het kost om zo’n ding te ontwikkelen dan vakken die bedragen toch best mee? Het is natuurlijk duurder dan men gewend is maar dan heb je wel iets wat niet iedereen heeft :mrgreen:

En dikke spaken, tja....
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Alles electriek!

Bericht door Gerry »

Er zitten wel leuke modellen tussen hoor

Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Alles electriek!

Bericht door Scrooge »

Scrooge schreef:Ben best benieuwd naar die elektrische motoren. Traploos koppel rijdt fantastisch. Maar maakt eerst eens een mooi betaalbaar exemplaar. Een Tesla is mooi, maar onbetaalbaar. Prijstechnisch zijn ze nog lang niet concurrerend. En actieradius is een uitdaging die opgelost moet worden. Maar binnen de stad is het goed te doen.
Afbeelding

Afbeelding

Dit lijkt er al meer op. Een Brutus V9.

Heeft PS onlangs niet zoiets gepost ...

Afbeelding
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Plaats reactie