~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

,,Corona,,

Hier vind je mededelingen van de beheerders over deze website. Plaats hier ook je verzoekjes om aanpassingen.
Kwajoep

Re: ,,Corona,,

Bericht door Kwajoep »

Gerry schreef: 22 mar 2020 16:09
Heppie schreef: 22 mar 2020 15:57 Jongens laten we elkaar niets verwijten en toeschreeuwen,een ieder moet gewoon doen wat hij denkt dat goed is.
Uiteindelijk rollen de meningen van alle deskundigen ook over elkaar.
Ach, ik ben gewoon niet schijnheilig..
Als het over zou zijn als iedereen een week binnen bleef, dat was ik de 1e die er voor zou tekenen.
Maar dit gaat gewoon maanden duren (in china is het al ruim 3 maanden en het einde is daar nog lang niet in zicht )
Daarbij breng ik om de dag boodschappen bij me schoonmoeder.. dus dan moet je ook de straat op..
zelf heb je af en toe iets nodig.. dus het is allemaal leuk bedacht, maar het werkt niet en zeker niet op lange termijn (langer dan 2@3 weken).
En als het ineens lekker weer is, dan ga ik lekker me rondje doen van 200 km of zo, die ik normaal ook rijd.
ik zit niet in trein tram of bus, gewoon alleen op het bikeje.. ik zie daar geen kwaad in.
Daar heb je ook een punt, de klank is echter ander dan normaal bij jou het geval is… :bier:

B.t.w heb net 1,5 mtr bier besteld korter kon niet i.v.m. aanreiken :proost:
Gebruikersavatar
Bitchin
Active Member
Active Member
Berichten: 3481
Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
Zo ja, wat voor type: Softail
Bouwjaar: 1990

Re: ,,Corona,,

Bericht door Bitchin »

Ik baal van de onbenullen die elkaar op gaan zoeken in parken, bossen en tuincentra.

Ikzelf ben best voorzichtig, ik behoor toch een beetje tot een risicogroep en heb dus geen zin om ziek te worden. Als ik zeker wist t het alleen milde klchten zouden zijn soi, maar nu. Heb vandag wel effe een rondje gereden, puur om er weer even in te komen, want mij rijderskwaliteiten zijn lang niet meer hoe het zou moeten zijn, ik heb te lang te weinig gereden volgens mij.
Maar goed, naar mijn werk, lekker zo lang mogelijk in mijn kantoortje zitten, ruimte om mij heen creeren en in de winkel, heel beleefd 2 stappen opzij als er iemand aankomt. Hoop wel dat het nu eens warmer wordt, dan sluit ik mij lekker op in de garage en doe Softie eens goed aanpakken.
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Gerry schreef: 22 mar 2020 16:09
Heppie schreef: 22 mar 2020 15:57 Jongens laten we elkaar niets verwijten en toeschreeuwen,een ieder moet gewoon doen wat hij denkt dat goed is.
Uiteindelijk rollen de meningen van alle deskundigen ook over elkaar.
Ach, ik ben gewoon niet schijnheilig..
Als het over zou zijn als iedereen een week binnen bleef, dat was ik de 1e die er voor zou tekenen.
Maar dit gaat gewoon maanden duren (in china is het al ruim 3 maanden en het einde is daar nog lang niet in zicht )
Daarbij breng ik om de dag boodschappen bij me schoonmoeder.. dus dan moet je ook de straat op..
zelf heb je af en toe iets nodig.. dus het is allemaal leuk bedacht, maar het werkt niet en zeker niet op lange termijn (langer dan 2@3 weken).
En als het ineens lekker weer is, dan ga ik lekker me rondje doen van 200 km of zo, die ik normaal ook rijd.
ik zit niet in trein tram of bus, gewoon alleen op het bikeje.. ik zie daar geen kwaad in.
Ben ik niet mee eens Gerry dat het niet werkt , doe je gewoon door dan krijg je toestanden zoals in Italie en Spanje , hier zijn er ook besmettingen maar door de maatregelen veel minder dus dat is al een +.
Maar dat het nog even gaat duren staat vast, maar als we allemaal wat opletten en ons aan de regeltjes houden komen we der wel door , en drukte vermijden , afstand houden , handen wassen enz zijn dingen die makkelijk te doen zijn , dus be safe and take care of yourself .
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: ,,Corona,,

Bericht door Gerry »

bazz schreef: 23 mar 2020 09:55 Ben ik niet mee eens Gerry dat het niet werkt , doe je gewoon door dan krijg je toestanden zoals in Italie en Spanje ,
Ik schrijf toch nergens dat ik maar wat doe !!!
Nu zal ik (om het uit te leggen) 1 x doen ,, wat ik in het verleden heppie een paar keer verweten heb,,
even me prive shit delen
.............................................
Me beste (jeugd) vriendje die ik al ruim 50 jaar kan en goed mee omging lag op sterven (geen virus-logo maar wel ziek)
dus daar ben ik de afgelopen 2 weken 5 x heen gereden , die lag in amersfoort , en die is gister helaas overleden.
Daar moet ik nu voor naar voorthuizen (want straks wordt de kist gesloten) en eind vd week nog een keer voor de begrafenis
Dus .. ik doe niet gewoon maar door, maar deze onvoorziene dingen gaan ook door Bazz.. griepje in de lucht of niet..
..............................................
Nogmaals, ik val hier nooit iemand lastig met prive dingen..
Maar ik wil niet als een of ander imbeciel gezien worden die overal schijt aan heeft, dus daarom voor 1 x deze uitleg.
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

Gerry ik begrijp je reden,sterkte :respect1:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Gerry schreef: 23 mar 2020 10:22
bazz schreef: 23 mar 2020 09:55 Ben ik niet mee eens Gerry dat het niet werkt , doe je gewoon door dan krijg je toestanden zoals in Italie en Spanje ,
Ik schrijf toch nergens dat ik maar wat doe !!!
Nu zal ik (om het uit te leggen) 1 x doen ,, wat ik in het verleden heppie een paar keer verweten heb,,
even me prive shit delen
.............................................
Me beste (jeugd) vriendje die ik al ruim 50 jaar kan en goed mee omging lag op sterven (geen virus-logo maar wel ziek)
dus daar ben ik de afgelopen 2 weken 5 x heen gereden , die lag in amersfoort , en die is gister helaas overleden.
Daar moet ik nu voor naar voorthuizen (want straks wordt de kist gesloten) en eind vd week nog een keer voor de begrafenis
Dus .. ik doe niet gewoon maar door, maar deze onvoorziene dingen gaan ook door Bazz.. griepje in de lucht of niet..
..............................................
Nogmaals, ik val hier nooit iemand lastig met prive dingen..
Maar ik wil niet als een of ander imbeciel gezien worden die overal schijt aan heeft, dus daarom voor 1 x deze uitleg.
Ik denk dat er een misverstand is Gerry , misschien had ik er nog wat dingen moeten bijzetten,
ik zeg nergens dat jij maar wat doet ik spreek voor de gehele bevolking , niet voor uw persoontje .
met wandelen , rijden enz doe je volgens mij niks verkeerd zolang er maar geen drukte opgezocht wordt.
mijn deelneming Gerry , dat zijn idd geen leuke dingen en idd alles gaat door .
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

maar als je dit leest dan begrijp ik er velen toch niet ;

https://nos.nl/liveblog/2327827-637-bes ... rkten.html
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Gebruikersavatar
Mustang
Active Member
Active Member
Berichten: 2544
Lid geworden op: 11 aug 2018 08:17
Zo ja, wat voor type: FLHXS
Bouwjaar: 2014
Locatie: In de buâht van De Haag

Re: ,,Corona,,

Bericht door Mustang »

Véél sterkte Gerry !👍👍
Doet mèn 'n bieâh !! :proost:
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: ,,Corona,,

Bericht door Heppie »

bazz schreef: 23 mar 2020 10:41 maar als je dit leest dan begrijp ik er velen toch niet ;

https://nos.nl/liveblog/2327827-637-bes ... rkten.html
Het is bizar wat hier gebeurd Bazz.
Als ik mijn hondje uitlaat zie ik nog steeds bosjes kinderen in het park spelen,en de ouders staan gezellig te kletsen over hoe erg het allemaal is.
Stomme runderen.

Slap beleid hier :kwaad: :kwaad:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
bazz
Active Member
Active Member
Berichten: 18407
Lid geworden op: 28 sep 2013 07:05
Zo ja, wat voor type: Rt
Bouwjaar: 1999
Locatie: eerste brug links

Re: ,,Corona,,

Bericht door bazz »

Heppie schreef: 23 mar 2020 11:09
bazz schreef: 23 mar 2020 10:41 maar als je dit leest dan begrijp ik er velen toch niet ;

https://nos.nl/liveblog/2327827-637-bes ... rkten.html
Het is bizar wat hier gebeurd Bazz.
Als ik mijn hondje uitlaat zie ik nog steeds bosjes kinderen in het park spelen,en de ouders staan gezellig te kletsen over hoe erg het allemaal is.
Stomme runderen.

Slap beleid hier :kwaad: :kwaad:
hier hebben ze de grenzen geblokkeerd maar je komt hier nog steeds veel Nederlanders tegen, onbegrijpelijk dat ze de ernst van dit niet inzien .
Ook kale mensen vliegen soms in elkaars haren.
Plaats reactie