~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

CVO Ultra Classic Electra Glide

Forum voor de Touring familie, includes:Road King, Road King Custom, Road King Classic, Road Glide, Street Glide, Electra Glide, Electra Glide Classic, en Electra Glide Ultra Classic motoren.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

CVO Ultra Classic Electra Glide

Bericht door Propper »

Gelimiteerde oplage met Blacked Out Touring Comfort en Road Tech Zūmo Navigator.

Afbeelding

Harley-Davidson CVO Ultra Classic Electra Glide

De nieuwe 2010 Custom Vehicle Operations, kortweg CVO, Ultra Classic Electra Glide ruilt het glimmende chroom om voor zwart bij haar debuut als de nieuwe, donkere versie van deze Harley-Davidson Touring.

Elke motorfiets is genummerd van 1 tot en met 999 en toont een collectie zwarte componenten, geleid door het serienummer en de Gloss Black Rumble Collectie met het lage getinte windscherm. De nieuwe CVO Ultra heeft tevens een op het stuur gemonteerde Road Tech Zūmo 660 GPS Navigator en een geïntegreerd automatisch vergrendelingsysteem met startknop.

De CVO Ultra wordt aangedreven door een zwart en chroom Screamin’ Eagle Twin Cam 110 motorblok met een Cruise Drive zesversnellingsbak. Met het zwarte motorblok is de donkere Touring motorfiets in een Crimson Mist Black / Dark Slate basiskleur met Vlammenmotief een bijzondere verschijning. Dat wordt ondersteund door 185 extra unieke onderdelen, elementen en accessoires die op de Ultra Classic Electra Glide een plaatsje hebben gevonden.

De CVO Ultra is gebouwd op het vernieuwde Touring-frame dat Harley-Davidson op de markt bracht in 2009.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: CVO Ultra Classic Electra Glide

Bericht door Gerry »

koffer eraf en het is een TOPPER
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
pat
Forum Member
Forum Member
Berichten: 18
Lid geworden op: 17 dec 2009 14:50

Re: CVO Ultra Classic Electra Glide

Bericht door pat »

Ik moet zeggen dat ik wel gecharmeerd ben van deze black electric en dat is voor het eerst dat ik zo'n electra glide mooi vind. HD gefeliciteerd met deze CVO jammer dat het zo duur moet zijn :laugh:
Plaats reactie