~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

V-Rod alla Totti

Forum voor de VRSC familie, includes:V-Rod, Street Rod, Night Rod en Night Rod Special
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

V-Rod alla Totti

Bericht door Propper »

Kwam deze H-D "BuikSchuiver" tegen op het wereldwijdeweb;
Afbeelding
Motorlegende uit Italië, Roberto Totti, presenteert zijn nieuwste dream child de V-Concept, op basis van een Harley-Davidson V-Rod. Normaal gesproken een gespierde cruiser, nu in Totti’s versie, een potente Streetbike.

Totti al sinds 1973 actief met het opbouwen van motoren voor diverse opdrachtgevers. Hij doet dat het liefste op basis van verschillende ‘losse’ onderdelen. De meeste motoren worden opgebouwd van Britse Triumph motoren, BSA, Harley-Davidson of Honda’s.

Totti’s werk kenmerkt zich door een hoge professionaliteit van de bouw en persoonlijke verzorging (veel liefde voor het vak dus). Bij Totti in Bologna kun je ook terecht voor de restauratie van een klassieker of gewoon op de koffie en horen hoe je je motoronderhoud moet aanpakken.

Totti is zijn hele werkende leven al bezig met motoren, eerst als monteur bij endurance races, later als mechanicien voor onderhoud aan BMW’s en Honda’s. Momenteel gaat zijn liefde uit naar artistieke, niet-commerciele motoren. Dat is waar het volgens hem op zijn garage-boerderij Totti Motori om gaat: creativiteit de vrije loop laten. Het gaat ten slotte om de passie, en de smaak. Zo is dat!

De motor werd afgelopen week voor het eerst aan het publiek gepresenteerd op de motorshow in Verona. Kijk bijvoorbeeld naar deze nieuwe Totti-telg:

Meer foto's ? KLIK HIER
Gebruikersavatar
charlesb52
Forum Member
Forum Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 dec 2009 19:29

Re: V-Rod alla Totti

Bericht door charlesb52 »

Mooi! Had pas nog een webconversatie met Totti en hij stuurde me ook nog een paar heel speciale sportyfotoos; kzal ze nog eens posten. Lijkt me een leuke eigenzinnige man!
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: V-Rod alla Totti

Bericht door Propper »

charlesb52 schreef:Mooi! Had pas nog een webconversatie met Totti en hij stuurde me ook nog een paar heel speciale sportyfotoos; kzal ze nog eens posten. Lijkt me een leuke eigenzinnige man!
Hey Charles..........we zijn benieuwd naar die "Totti" pics :haha:

Dus ff posten of hier :victory:
Gebruikersavatar
charlesb52
Forum Member
Forum Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 dec 2009 19:29

Re: V-Rod alla Totti

Bericht door charlesb52 »

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: V-Rod alla Totti

Bericht door Propper »

Leuke pics Charles! Het is niet mijn smaak maar toch apart ;)

Thanx
Plaats reactie