~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

(zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Heb je hulp nodig van een moderator? Of heb je een vraag aan de beheerders? Dan kun je deze hier stellen.
GoldenHands

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door GoldenHands »

streetglide en HDforum hebben een motorblok plaatje als achtergrond :roll:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Gerry »

KnarfZ gaat er wel even naar kijken dat is de forum willie wortel
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
knarfz

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door knarfz »

Willie wortel heeft er naar gekeken. Heb een aanpassing gedaan in de (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) settings. Als het goed is wordt over een paar dagen een foto vd motoren getoond ipv de audi. ;)
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Gerry »

:lol: :lol: :lol: :thumbsup: Top, en zo snel ook, daarom bel ik jou haha :clap:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Xander
Active Member
Active Member
Berichten: 2235
Lid geworden op: 09 jul 2013 21:29
Zo ja, wat voor type: FLSTB S
Bouwjaar: 2015
Locatie: 020

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Xander »

knarfz schreef:Willie wortel heeft er naar gekeken. Heb een aanpassing gedaan in de (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) settings. Als het goed is wordt over een paar dagen een foto vd motoren getoond ipv de audi. ;)
Super!!!
Member of the SMOKING PISTONS MTC
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Heppie »

Het zal mijn leven veranderen :notworty: :notworty:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
GoldenHands

(zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door GoldenHands »

[emoji106][emoji106] Stel het dan ook ff zo in dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Lazy Jack »

GoldenHands schreef:[emoji106][emoji106] Stel het dan ook ff zo in dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd

Beste Frank, zou je a.u.b. het dan ook zo in kunnen stellen dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd ?
Bij voorbaat dank :notworty:


;)
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Dr.Votec »

[quote="Lazy Jack"][quote="GoldenHands"][emoji106][emoji106] Stel het dan ook ff zo in dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd[/quote]


Beste Frank, zou je a.u.b. het dan ook zo in kunnen stellen dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd ?
Bij voorbaat dank :notworty:


;)[/quote]

Hmmmm, naast de inmiddels verdwenen taal politie, hebben we nu de gedrags politie.

Nou je gaat het nog druk krijgen, ik heb besloten in 2015 geen blad meer voor mijn mond te nemen. :lol: :lol:
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: (zou je deze melding uit willen zetten, vriendelijk dank) app: Banner plaatje

Bericht door Lazy Jack »

[quote="Dr.Votec"][quote="Lazy Jack"][quote="GoldenHands"][emoji106][emoji106] Stel het dan ook ff zo in dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd[/quote]


Beste Frank, zou je a.u.b. het dan ook zo in kunnen stellen dat in Tapstalk emoji signs worden geaccepteerd ?
Bij voorbaat dank :notworty:


;)[/quote]

Hmmmm, naast de inmiddels verdwenen taal politie, hebben we nu de gedrags politie.

Nou je gaat het nog druk krijgen, ik heb besloten in 2015 geen blad meer voor mijn mond te nemen. :lol: :lol:[/quote]


Jouw gedrag valt niet te corrigeren, onbegonnen werk :lol:

Maar ik vond de opdracht van Andrew nogal iets te ;)
Frank doet dit er ook maar bij, net als alle andere modders
Gesloten