~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Overzicht aanstaande ritjes ????

Heb je hulp nodig van een moderator? Of heb je een vraag aan de beheerders? Dan kun je deze hier stellen.
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door mr_brakke »

Is er nog een overzicht van de aanstaande (forum) ritten, schema, etc. ?
nu staat het allemaal zo verspreid en is er niet echt een agenda.

Uiteraard zijn we afhankelijk van het weer enzo, maar het is prettig om het in kaart te hebben in verband met het
maken van andere afspraken.

ik denk dan aan: koopzondagen Saloon, King Cruise, Harley dagen, openings-sluitingsritten HOG, eventueel een HDC rit.

we weten dat er bij slecht weer toch niemand komt, maar het kan geen kwaad om een overzicht van deze data te hebben
en desnoods te weten wie er nog meer geinteresseerd is om er (al dan niet met een forum slinger er voor of er na) naar
toe te gaan.
Laatst gewijzigd door Scrooge op 22 apr 2015 11:55, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Verplaatst naar Helpdesk
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door Gerry »

King cruise staat er op >> viewtopic.php?f=322&t=2337" onclick="window.open(this.href);return false;
En koopzondagen van de Saloon is elke laatste zondag vd maand en van amsterdam elke 1e zondag vd maand
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door mr_brakke »

Gerry schreef:King cruise staat er op >> viewtopic.php?f=322&t=2337" onclick="window.open(this.href);return false;
En koopzondagen van de Saloon is elke laatste zondag vd maand en van amsterdam elke 1e zondag vd maand
ja dat weet ik, maar het zou prettig zijn als er gewoon 1 topic zou zijn waarin je kunt zien wat er wanneer is en wie er in
geinteresseerd is om naar toe te gaan.
hoe dit moet ? geen idee
maar er zitten genoeg techneuten, slimmeriken en altijd heeeeel praktisch denkende mensen op het forum :thumbsup:
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: >>> Chatten <<<

Bericht door Gerry »

Ik zocht op rider17 elk jaar alle leuke ritjes en evenementen op
en plaatste hier alles, maar mijn aardigheid is er sinds begin dit jaar een beetje af
er zijn veel forum leden ,, die hier veel opzaten en nu alles via de whapp appje doen
een paar zeggen nog net goeie morgen en voor de rest zie je ze de hele dag niet meer ,,
mag ook allemaal je kunt er niks van zeggen, ieder moet doen wat hij leuk vind .
maar ik ga nu eens kijken wat anderen hier opzetten en als ik zin heb en als het lekker weer is dan rij ik daar wel heen en anders vermaak ik me wel
(zelfs de buren komen al vragen waarom de motoren er niet meer staan op zondag :shock: )
We hadden gewoon een leuke ploeg van een man of 30/40 die af en aan bijna elk weekend leuk wat gingen rijden en die elke dag wel even op het forum kwamen
en daar zie ik de meeste sinds deze winter niet of nauwelijks meer van ..
dus dan ga ik het niet meer allemaal opzoeken en afspreken voor die paar man die nog mee gaan
Noord doet al een poosje bijna alles via hun groepsapp en sinds deze winter heeft Ernest hier een groeps app gemaakt met alle jongens hier uit de buurt
En daar worden blijkbaar (ik zit er niet op want ik ben er meteen afgegaan) de ritjes afgesproken
ik heb geen idee .. ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door Gerry »

Heb er even een apart topic van gemaakt Brakke
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door mr_brakke »

je hebt een punt. ook ik probeer meer op het forum te doen dan in de beperkte APP groepjes.
het leuke van het forum is dat er nu juist ook anderen aanhaken en het de mogelijkheid aan geïnteresseerden
biedt om een leuke rit te maken met andere rijders.
ik vind het gewoon leuk om elkaar maar ook anderen te ontmoeten en het is gewoon leuk om te zien wat er is
en wie er geïnteresseerd is.
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door Scrooge »

De ritten staan in het sub-forum Rallies & Gatherings. Datum en plaats vind je vaak terug in de titel van het topic.

Iedereen is vrij om daar een topic te openen voor het aankondigen van een eigen ritten of om een evenement onder de aandacht te brengen (zelf er naartoe is niet eens een verplichting ;) ). Net als een ieder vrij is dat niet te doen maar te kiezen voor persoonlijke uitnodigingen (PB, Whatsapp, etc.). Als je bij wilt houden wil er met je rit meegaan of naar het evenement, kan de topic starter dat bijhouden in de openingspost. Als er hulp van een moderator / beheerder nodig is, is een simpele vraag doorgaans genoeg. Na afloop van de rit / het evenement kunnen ervaringen in hetzelfde topic gedeeld worden. Het topic wordt door de moderator / beheerders verplaatst naar Afgelopen evenementen.

Ik weet niet precies waar je naar op zoek bent, maar er is niet 1 centrale lijst die bijgehouden wordt. Er is niemand die zich geroepen voelt om 1 topic bij te houden met daarin alle evenementen / ritten. Maar als je je geroepen voelt, ga je gang. Het forum heeft ook geen kalender functie om een soortgelijke reden; iemand moet het bijhouden en kalenders gekoppeld aan een phpBB forum geven meer last dan gemak.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door Scrooge »

Gerry schreef:Noord doet al een poosje bijna alles via hun groepsapp en sinds deze winter heeft Ernest hier een groeps app gemaakt met alle jongens hier uit de buurt
En daar worden blijkbaar (ik zit er niet op want ik ben er meteen afgegaan) de ritjes afgesproken
ik heb geen idee .. ;)
Dat is een keuze. Ik zou het niet weten, ik zit in geen enkele Whatsapp groep. En ook dat is een keuze.

Als er een evenement is waar ik waarschijnlijk naar toe ga, bijvoorbeeld HOG Amsterdam rit en Harley Dag Valkenswaard, maak ik een topic aan en zie dan wel verder. Als er iemand met me mee wil rijden, is een reactie genoeg. Maar als ik geen reactie krijg, hou ik ook met niemand rekening en ga ik mijn eigen gang.
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Xander
Active Member
Active Member
Berichten: 2235
Lid geworden op: 09 jul 2013 21:29
Zo ja, wat voor type: FLSTB S
Bouwjaar: 2015
Locatie: 020

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door Xander »

Ik begrijp je punt wel Gerry, maar het is natuurlijk ook nog geen weer geweest in de meeste weekenden... veel topics sla ik over (de Joke en Verstappen ongein bijvoorbeeld), maar voor de rest ben ik van de partij. Op de app zie ik niet zo veel langs komen qua ritjes, of ik ben eraf gekiept dat kan ook natuurlijk :-)

En koffie, en je tuin beschikbaar stellen, en de kar trekken op t forum en de ritjes op t forum zetten is heel veel (en all respect daarvoor). Ik ben het met je eens dat we veel van de ploeg van vorig jaar niet veel meer zien en volgens mij is de North al een tijdje helemaal disconnected...

Als ik wat uitleg krijg en toegang wil ik best een kalender bijhouden met alle ritjes... let me know
Member of the SMOKING PISTONS MTC
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Overzicht aanstaande ritjes ????

Bericht door Scrooge »

Ik heb dit als eerste opzet gemaakt; per event de link naar het topic van dat onderwerp komen. Is dat een beetje wat je voor ogen had?
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gesloten