~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Welke motorcamping is dit??

Dagtochten, weekendje weg, vakantie. Tips vragen, deel ze hier. Met een speciaal subforum voor navigatie.
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Bart »

Als je het aantal mensen ziet die de advertentie hebben gelezen dan is het wel een interssant object Anne, maar hij staat al even te koop en dat zegt meestal genoeg. De echt goede zaken worden meestal zonder advertenties e.d. verkocht!
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Wordt het niets dan wordt het niets, maar met e.e.a. uit te zoeken ben ik hoogstens wat tijd kwijt ;)
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door mr_brakke »

Anne schreef:Wordt het niets dan wordt het niets, maar met e.e.a. uit te zoeken ben ik hoogstens wat tijd kwijt ;)
Ondernemen is risico nemen net als Bart, Redneck, Max, Loek, Randy, Jeroen etc..
Biedt geen zekerheid maar je kunt het wel spelen zoals je zelf het beste lijkt :thumbsup:
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Redneck
Forum Member
Forum Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 01 jun 2013 19:13
Zo ja, wat voor type: Roadking classi
Bouwjaar: 2003
Locatie: Reuver

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Redneck »

Anne schreef:Ik ga alleszins uitzoeken of het woongedeelte bewoonbaar is en of het als camping financieel leefbaar is, als ik dat niet zou doen en op voorhand (zonder meer info) alles afwijs, dan krijg ik daar vroeg of laat sowieso spijt van.

Ga ik er echt mee verder dan lezen jullie dat hier wel, en anders is dit één van de zovele topics die een stille dood sterven :lol:
Woongedeelte is bewoonbaar,zal niet modern zijn maar dat is vaker bij oude boerderijen ,of het financieel haalbaar is ligt ook een stukje aan je eigen wensen en verwachtingen.
En wat ik jou met pb al gezegd had,er zit potentie in maar je zult het zelf eruit moeten halen.
Je hebt wel met camping de hei een geduchte concurrent op 30 km afstand zitten.
ga gewoon eens langs,is geen wereldafstand van af Hasselt.
Succes ermee.
Ik geloof eerder in de maagdelijkheid van een hoer dan in gerechtigheid bij justitie.
You can't teach a old dog new tricks
Redneck
Forum Member
Forum Member
Berichten: 431
Lid geworden op: 01 jun 2013 19:13
Zo ja, wat voor type: Roadking classi
Bouwjaar: 2003
Locatie: Reuver

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Redneck »

Bart schreef:Als je het aantal mensen ziet die de advertentie hebben gelezen dan is het wel een interssant object Anne, maar hij staat al even te koop en dat zegt meestal genoeg. De echt goede zaken worden meestal zonder advertenties e.d. verkocht!
Denk eerder dat het aan de(on)bereidheid van de banken ligt om iets in de horeca te financieren Bart,ik moest bergen geld meebrengen wilden ze überhaupt er over denken en dat heb ik niet anders had ik die camping best willen en durven over te nemen.
Ik geloof eerder in de maagdelijkheid van een hoer dan in gerechtigheid bij justitie.
You can't teach a old dog new tricks
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Anne »

Ben er 10 dagen geleden al eens kort langs gereden, maar toen overviel ik Tineke nogal en heb enkel het "voor gasten toegankelijke deel" gezien. De rest moest maar via de makelaar zei ze, en die probeer ik nu al twee dagen tevergeefs te pakken te krijgen. Over een uurtje nog eens proberen ;-)
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Rickert
Forum Member
Forum Member
Berichten: 155
Lid geworden op: 11 dec 2014 10:40
Zo ja, wat voor type: Dyna
Bouwjaar: 1998
Locatie: Almere

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Rickert »

Spannend Anne, succes! :thumbsup:
Je moet het leven niet te serieus nemen, anders wordt het kort en zwaar!
Gebruikersavatar
Rico
Active Member
Active Member
Berichten: 21412
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:17
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 1999
Locatie: Boondocks

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Rico »

Rickert schreef:Spannend Anne, succes! :thumbsup:
+1 :thumbsup:
Member of The Unwanted Ones 1/2 % Club

Afbeelding I may not change the world but i'm gonna leave a scar Afbeelding
Gebruikersavatar
Scrooge
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 4746
Lid geworden op: 16 feb 2010 12:58
Locatie: The bright side of life

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door Scrooge »

Redneck schreef:Nee bart grond is eigendom.staat al een paar jaar te koop en prijs is schijnbaar een ton gezakt,eigenaresse is 70 en haar partner vorig jaar overleden.
In de advertentie is sprake van "rechtsvorm v.o.f.". Wordt de camping volledig ter overname aangeboden of zoeken ze een nieuwe vennoot?

Anyway, veel wijsheid Anne. :thumbsup:
Toon onderschriften: ○ Ja ● Nee
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Welke motorcamping is dit??

Bericht door mr_brakke »

Klinkt allemaal goed, hoewel ik een sluitend businessplan bij zo'n onderneming altijd lastig vind.

Je met het ECHT leuk vinden en er ook een stuk hobby en bevrediging uithalen om dit te doen.
Als je het alleen als werk ziet, gaan dit soort dingen zelden lukken.

een overname van een v.o.f. is altijd een activa/passiva transactie: er worden geen aandelen over gedragen (die zijn er niet) maar
je koopt gewoon wat je ziet en wat je op de lijst zet: grond met opstallen, roerende zaken en eventueel goodwill
je kunt geen lopende contracten kopen en zult met derden zoals leveranciers en vaste afnemers weer zelf opnieuw afspraken moeten maken.

wel altijd super leuk dit soort dingen natuurlijk !!!
enneh.. ruimte zat voor een forum BBQ !
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Plaats reactie