~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Faillisement HCS: online veiling

Interessante aanbieding gespot? Deel hem met je mede-forummers. Vergeet niet aan te geven van wanneer tot wanneer de aanbieding geldig is.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Gerry »

Scrooge schreef: Maar voor zover ik weet, wordt over het opgeld ook BTW berekend;.
O natuurlijk,, dat zit er dik in ja, daar stond ik niet bij stil sorry :oops:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Anne »

En mijn addertje in de "algemene voorwaarden" tijdens het registreren is helaas nada noppes, daar stond een typfout (0% opgeld) maar tijdens het bod uitbrengen moet je nog eens akkoord gaan met de algemene voorwaarden en dan staat er wel een correct cijfer in...

Anyway, op mijn favo combinatie (verschillende verkavelingen tesamen) is nog niet geboden, dus ik blijf het in de gaten houden :thumbsup:
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Johans
Forum Member
Forum Member
Berichten: 421
Lid geworden op: 05 jun 2013 15:07
Zo ja, wat voor type: Shovel
Bouwjaar: 1982

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Johans »

Wacht maar af tot de laatste minuut , en daarna weer en weer ( veiling gaat meestal verder als er geboden wordt)
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Gerry »

Johans schreef:Wacht maar af tot de laatste minuut , en daarna weer en weer ( veiling gaat meestal verder als er geboden wordt)
precies, dat begint pas in de laatste 10 min en dan schuift de eindtijd elke keer 5 min op
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Heppie »

Wat een moeilijk gedoe allemaal,en dat voor een paar euro minder nou ik pas :mrgreen:
Op MP vind je hetzelfde vaak goedkoper ;)
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Heppie »

kit schreef:Jongens niet zo doem denken .Wie niet waagd wie niet wint :proost:
O ja ieder moet doen wat tie leuk vind,alleen vind ik het z'n gedoe :giveup:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Gerry »

Nou dat wordt voor de meeste nog wat :o
als je het ophaalt dan moet je cash afrekenen hahaha
angstig hoor :lol: :lol:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Anne
Active Member
Active Member
Berichten: 928
Lid geworden op: 20 jun 2013 20:16
Bouwjaar: 1996
Locatie: Hasselt

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Anne »

Haha ik ben me er goed van bewust dat dat pas op het laatste moment echt in gang schiet hoor,
daarom dat ik zelf ook nog ff wacht met bieden, ik heb dinsdagavond toch niets in de agenda :lol:

Maar de meeste mensen bieden op kavels van enkele stuks, op "mijn" combi van verschillende kavels is nog niets geboden
en tenzij alle biedingen op die kavels tesamen hoger zijn dan de combi (ook nog niet van toepassing) krijgt die voorrang.

En Heppie lieverd, €140 (+ opgeld en BTW :P ) voor meer dan 60 shirts en hemdjes heb ik er nog wel voor over,
afgerond is dat €3/shirt en ik ben in één ruk een paar jaar van het gaan winkelen verlost.
Plus, tenzij ik ooit maatje S of XL-XXXL krijg ben ik tevens voorzien van een heleboel verjaardagscadeaus :twisted:
To all my friends who post controversial, obscene, dirty, offensive, derogatory posts... Keep that shit up. I like it!
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door mr_brakke »

Anne schreef:Haha ik ben me er goed van bewust dat dat pas op het laatste moment echt in gang schiet hoor,
daarom dat ik zelf ook nog ff wacht met bieden, ik heb dinsdagavond toch niets in de agenda :lol:

Maar de meeste mensen bieden op kavels van enkele stuks, op "mijn" combi van verschillende kavels is nog niets geboden
en tenzij alle biedingen op die kavels tesamen hoger zijn dan de combi (ook nog niet van toepassing) krijgt die voorrang.

En Heppie lieverd, €140 (+ opgeld en BTW :P ) voor meer dan 60 shirts en hemdjes heb ik er nog wel voor over,
afgerond is dat €3/shirt en ik ben in één ruk een paar jaar van het gaan winkelen verlost.
Plus, tenzij ik ooit maatje S of XL-XXXL krijg ben ik tevens voorzien van een heleboel verjaardagscadeaus :twisted:

goed bezig Anne !! :thumbsup:
laat even weten als je het hebt, wellicht dat ik dan wel, als hulp sinterklaas, in een paar shirtjes geïnteresseerd ben
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Faillisement HCS: online veiling

Bericht door Heppie »

Anne schreef:Haha ik ben me er goed van bewust dat dat pas op het laatste moment echt in gang schiet hoor,
daarom dat ik zelf ook nog ff wacht met bieden, ik heb dinsdagavond toch niets in de agenda :lol:

Maar de meeste mensen bieden op kavels van enkele stuks, op "mijn" combi van verschillende kavels is nog niets geboden
en tenzij alle biedingen op die kavels tesamen hoger zijn dan de combi (ook nog niet van toepassing) krijgt die voorrang.

En Heppie lieverd, €140 (+ opgeld en BTW :P ) voor meer dan 60 shirts en hemdjes heb ik er nog wel voor over,
afgerond is dat €3/shirt en ik ben in één ruk een paar jaar van het gaan winkelen verlost.
Plus, tenzij ik ooit maatje S of XL-XXXL krijg ben ik tevens voorzien van een heleboel verjaardagscadeaus :twisted:
O sorry hoor zo had ik het niet begrepen,zal hier wel te oud voor worden maar 3 euro voor een shirt is inderdaad wel goedkoop ja,nou suc6 er mee dan :thumbsup:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Plaats reactie