~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Effe voorstellen ?

Hier staan de voorstelberichten van het oude forum. Als je wilt dat je "oude" voorsteltopic verplaatst wordt, reageer dan in het oude topic.
Plaats reactie
Hilde
Forum Member
Forum Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 jul 2010 17:44

Effe voorstellen ?

Bericht door Hilde »

Hello Harleybikers ... zal mij eventjes voorstellen.

Ik ben Hilde, woon tegen antwerpen en al 20 jaar motorrijdster in hart en ziel. Na eerst wat andere merken geprobeerd te hebben uiteindelijk toch al enkele jaren met Harley. Eerst een sportster met veel problemen en een hoop verbouwingen en in mei 2008 een gloednieuwe fatbob. Zo fier als een gieter de zomer door maar lang heeft het niet mogen duren. Op 8 juli 2009 merkte ik een benzinelek op onderaan de tank maar dat kon volgens de garagist geen kwaad ... gewoon effe opkuisen en klaar is kees. Tot 's anderdaags om 12 uur 's middags heel de boel in de fik stond. Gedaan met fatbob en niks meer van inboedel. Geen allrisk verzekering en tja, blijkbaar ook geen garantie want ik moet het maar eerst bewijzen. Het rare van de zaak is wel dat er enkele maanden na mijn brand een recall is geweest op het internet van FXDF's met een fout aan de tank en die kunnen in brand vliegen dus toch een beetje opletten aan diegene die met een fatbob rijden.
Nu heb ik nog wel steeds mijn oud sportsterke maar die is momenteel in herstelling. Hopelijk kan ik na het reviseren van het blok dit jaar ook nog wat rondtouren.
Mocht er iemand een blok hebben liggen die zou passen mogen ze mij altijd contacteren.
Indien er iemand interesse heeft voor mijn papieren van de fatbob FXDF mag mij altijd een bod doen via mail.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Effe voorstellen ?

Bericht door Gerry »

Welkom Hilde
het zit niet echt mee he
nou ik hoop de je sterretje snel weer werkt
(ik zag dat hele verhaal ook al op het prikbord)
gr
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
charlesb52
Forum Member
Forum Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 dec 2009 19:29

Re: Effe voorstellen ?

Bericht door charlesb52 »

Gerry schrijft:
nou ik hoop de je sterretje snel weer werkt[/quote]
Zeker een Sportster hoort te rijden!!!
Plaats reactie