~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Even voorstellen

Hier staan de voorstelberichten van het oude forum. Als je wilt dat je "oude" voorsteltopic verplaatst wordt, reageer dan in het oude topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ultraglide1998
Forum Member
Forum Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 sep 2010 21:45

Even voorstellen

Bericht door ultraglide1998 »

Ik ben Hans . Samen met mijn vrouw Tik ( ja vreemde naam nietwaar . Ze komt uit Thailand en dan krijg je dat ) maak ik de wegen van Europa onveilig. Jarenlang hebben we dat op een Honda Goldwing gedaan maar sinds 5 jaar op een Ultraglide . We zijn bezig met onze tweede Ultra . Niet vragen waarom we aan de tweede bezig zijn :)
We hebben nog niet de juiste club gevonden waar we graag bij willen behoren en blijven dus gewoon zoeken.
Ik hoop hier veel te komen om deel te nemen aan discussie`s , dingen te leren of gewoon een beetje slap te ouwehoeren .

Helaas is er vanaf juli niet meer gereden omdat ik herstellende ben van een hartinfarct die ik toen mocht ondergaan. Wie weet komen er nog mooie herfstdagen zodat we de brommer nog wat kunnen gebruiken .
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Gerry »

Welkom hier Hans
ennnne slap lullen dat lukt hier wel hoor haha
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: Even voorstellen

Bericht door Propper »

:welkom: hier Hans,

En uhhh......... :ffdenken: waarom ben je aan je tweede ultra begonnen? ;) Grapje

Hey, en zoals Ger al schreef, slap ouwehoeren kunnen we hier als de beste :woohoo: :woohoo: en zo nu en dan zijn we ook nog serieus.

Hans, sterkte met je herstel en veel veilige kilometers toegewenst voor de toekomst samen met Tik (by the way.....we hebben hier op het forum ook 2 members uit Thailand :ohmy: )

Greetz,

Martin.
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Even voorstellen

Bericht door trappertje63 »

:welkom: Hans,

en een snel herstel toegewenst.

Hoop dat je nog kunt :chopper: dit jaar met mooi weer ( :laugh: hebben wij het ook)

:peace: Corné
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Gebruikersavatar
ultraglide1998
Forum Member
Forum Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 sep 2010 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door ultraglide1998 »

Allen bedankt voor het warme welkom hier .
Voelt als een warm bad met veel badschuim. :)

Fatboy , over het hoe en waarom van de tweede Ultra kom ik nog wel eens een keertje te speken .
Gebruikersavatar
marcel chopper
Forum Member
Forum Member
Berichten: 127
Lid geworden op: 16 dec 2009 11:57

Re: Even voorstellen

Bericht door marcel chopper »

Welkom,
Marcel.
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Even voorstellen

Bericht door trappertje63 »

ultraglide1998 schrijft:
Fatboy , over het hoe en waarom van de tweede Ultra kom ik nog wel eens een keertje te speken .
Kom Hans,

zoals je aan de meeste postings kunt zien hebben we tijdgenoeg :laugh:
Laat het verhaal van de eerste Ultra maar komen

:peace: Corné
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Gebruikersavatar
ultraglide1998
Forum Member
Forum Member
Berichten: 6
Lid geworden op: 26 sep 2010 21:45

Re: Even voorstellen

Bericht door ultraglide1998 »

hahahaha , okè dan.

Wij kochten onze eerste Ultra bij South-East Motorcycles in Heyen . Perfect zaak , perfect personeel maar een beetje ver weg voor ons voor onderhoud en dat soort dingen . Eigenlijk doet dit niet ter zake dus verder ...

We hadden onze eerste Ultra nog niet zo heel lang ( ik denk een driekwart jaar ) toen Safe Rotterdam haar jaarlijks Harley dag had. Dat leek ons wel leuk omdat wij eigenlijk al lang niet meer bij Safe geweest waren en er vroeger altijd graag kwamen. Eerst nog even bij mijn moeder langs om een bakkie te doen en daarna zouden we naar Rotterdam gaan.
Bij moeder aangekomen de motor geparkeerd , stuurslot erop en remschijfslot erop.

Omdat we altijd Hond Goldwing hadden gereden waren we geen remschijfsloten gewend want die kon je daar niet op kwijt .
We wilden wegrijden en je raadt het al.....remschijfslot vergeten . Motor om ( valt tegen om die overeind te krijgen ) en remschijf helemaal krom. Schaamrood op de kaken natuurlijk .
Nou ja , we waren toch onderweg naar Safe dus konden ze er meteen wat aan doen :laugh:

Bij Safe aangekomen ging ik de werkplaats in en Tik ging brommers kijken. Vol enthousiastme kwam ze nog geen 5 minuten later naar me toe. Ze had een droommotor gezien en die moest en zou ze hebben en onze eigen motor was toch kapot. :S
Ouwe motor ingeruild en zo kwamen we aan onze huidige Ultra . Die rijden we nu 5 jaar tot volle tevredenheid .
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Even voorstellen

Bericht door trappertje63 »

Ach,

ik zie het wel weer. :thisisgood:
De vrouw bepaalt waarop gereden wordt. :woohoo:

Het vergeten van een voorwielslot, in dit geval een beugelslot, heb ik in mijn vriendenkring ook wel eens gezien (en gelachen dat we hebben) :blllu:

Have fun en vele veilige KM.

:peace: Corné
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Plaats reactie