~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

CRANE/S&S HI-4N kit

Als je gevonden hebt wat je zocht, laat het dan even weten. Verplaatsen we het hier naar toe. Hetzelfde geldt voor topics waar 3 maanden niet meer op gereageerd is.
Plaats reactie
knoet
Forum Member
Forum Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 dec 2015 17:25

CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door knoet »

Ben op zoek naar deze kit met de 3ohm bobine,, weet iemand wat of een goedkoop adres,,, amerika is met te link als je gecontroleerd word betaal je gelijk een pak aan de ambtenaren
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door Gerry »

Weet niet of het (te) duur is , maar tis NL adres

>> https://www.harliepleats.nl/product-tag ... ntsteking/
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
knoet
Forum Member
Forum Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 dec 2015 17:25

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door knoet »

We zijn er uit wat we moeten betalen als we iets uit Amerika bestellen prijs in dollars ,dan prijs in euro,, (blijft hetzelfde) dan de invoerrechten,, over het totale bedrag dus verzend kosten verzekeringskosten en invoerrechten betalen we nog 21 % btw .
Nu moeten we de invoer rechten bepalen, we gaan dan naar:
tarief douane.nl,, zien we staan :ome | Arctic-TARIFF - Douane, dat klikken we aan , komen we weer in een ander veld, daar klikken we aan(gebruikstarief) klikken we aan ,.. normenclatuur,.opent zich weer een ander veld 3 opties,, we nemen de bovenste,,. raadpleeg via normenclatuur,. klikken we aan, krijg je een heel groot veld,.. ff naar beneden , zie je staan ,..AFDELING XVII - Vervoermaterieel (HOOFDSTUK 86 - 89) met een geel blokje ervoor, en daar ff zoeken waar je onderdeel staat, ,,. of raadplegen op omschrijving,..
DE douane kreet,.. makkelijker kunnen we het niet maken
Gebruikersavatar
Bitchin
Active Member
Active Member
Berichten: 3481
Lid geworden op: 13 mei 2019 20:32
Zo ja, wat voor type: Softail
Bouwjaar: 1990

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door Bitchin »

Ik was hem al bij de 2e regel kwijt :lol:
Kwajoep

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door Kwajoep »

Ik heb dat setje gewoon bij Laseur besteld, het eindeloos zoeken en rekenen zal je niet meer dan een paar tientjes schelen. Niet de moeite waard dus.
knoet
Forum Member
Forum Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 dec 2015 17:25

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door knoet »

klopt ,maar ik loop in de ziektewet en heb ,,.na het bierdrinken en bbq e toch weinig anders te doen ,, trouwens ff gekeken bij lasseur 508 euro en bv bij mlm parts 445 scheelt meer dan een paar tientjes
Kwajoep

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door Kwajoep »

Ik kan bij MLM helemaal niets vinden van S&S ?
knoet
Forum Member
Forum Member
Berichten: 64
Lid geworden op: 27 dec 2015 17:25

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door knoet »

https://www.mlmparts.com/nl/hi-4n-ignit ... aid=193102,.. zie je rechts staan module only .. heb je ook een optie kit, in de optie die Gerry vertelde kost hij 44 of 447 euries , en bij mln moet je een hele vakantie wachten
Kwajoep

Re: CRANE/S&S HI-4N kit

Bericht door Kwajoep »

lekker opgebouwd.... als je de tijd hebt :bier: Ik kan er niet tegen, en wil mijn spullen snel in huis :respect1:
Plaats reactie