~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Video van de Bulldog Bash rally in Engeland

Deel hier je "On the Road" belevenissen, kort of lang, gedenkwaardig of niet.... sterke verhalen zijn natuurlijk "toegestaan". Maar onthoud: zonder foto's is het niet gebeurd.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Electrawillem
Forum Member
Forum Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 jun 2013 21:20
Zo ja, wat voor type: FLHTI

Video van de Bulldog Bash rally in Engeland

Bericht door Electrawillem »

Gisteravond terug gekomen van de Bulldog Bash 2015 na een rit van circa 750 km inclusief de oversteek via de Eurotunnel.
Alweer een leuk event dat ik nu eindelijk van de bucketlist kan schrappen. :mrgreen: Hele week droog en warm weer geweest in England, dus beter kon het niet. :clap:
Centraal Engeland is perfect heuvelland om lekker motor te rijden over enorm veel bochtige wegen, vriendelijk mensen en de dorpjes hebben er een erg hoog Harry Potter gehalte. Eerste keer voor mij dat ik aan de verkeerde kant van de weg moest gaan rijden, maar het is gelukt zonder grote ongelukken. En zelfs bij de local HD dealer Cheltenham Harley Davidson werd er even gratis een nieuw lampje in mijn koplamp gezet, terwijl ik aan de koffie zat. :thumbsup:

De rally was een Rood/Wit feestje, perfect georganiseerd met alle voorzieningen, en met op het terrein een heus dragrace circuit, dus je hoefde je echt niet te vervelen. Iedere bezoeker mocht er zelfs met zijn eigen brommer een tijd neerzetten. De HD's waren op de kwart mijl maar ongeveer 5 seconden trager dan de scheurijzers. :shutup2:

Hier een kleine 16 minuten durende sfeerimpressie, want de kamera had ik natuurlijk ook mee. :twisted: Enjoy !

http://www.youtube.com/watch?v=Fi5b4Av5 ... e=youtu.be
"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60298
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Video van de Bulldog Bash rally in Engeland

Bericht door Gerry »

Gaaf filmpie weer Willem :thumbsup:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Motorpsycho
Forum Member
Forum Member
Berichten: 237
Lid geworden op: 09 mar 2015 22:40
Zo ja, wat voor type: FLHTC+EML
Bouwjaar: 1990
Locatie: Omgeving Breda

Re: Video van de Bulldog Bash rally in Engeland

Bericht door Motorpsycho »

:thumbsup:
Nobody likes sitecars, until you show up in camp whit dinner for twelve and a keg of beer :thumbsup:
Gebruikersavatar
ghostrider666
Forum Member
Forum Member
Berichten: 316
Lid geworden op: 06 jun 2013 18:35
Zo ja, wat voor type: nrs
Bouwjaar: 2010
Locatie: ravels

Re: Video van de Bulldog Bash rally in Engeland

Bericht door ghostrider666 »

ben er ook reeds 3 keer geweest en vond het toen al gezellig ,zal er nog eens naar toe moeten
het leven is als een lul :hard en soms te kort
Plaats reactie