~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

GETEST: HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60341
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: GETEST: HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL

Bericht door Gerry »

Electrawillem schreef: Ik zie her en der teveel moderne HD's in werkplaatsen staan met de 'ingewanden' eruit liggen. Dat mag toch niet bij die prijzen? :shutup2:
ja, maar zijn dat niet voor een groot gedeelte allemaal van die import dingen,
die zijn allemaal al een ton terug gedraaid voor ze hier heen komen
(te veel gelopen, doe maar naar de veiling voor de export) ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Electrawillem
Forum Member
Forum Member
Berichten: 233
Lid geworden op: 03 jun 2013 21:20
Zo ja, wat voor type: FLHTI

Re: GETEST: HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL

Bericht door Electrawillem »

Gerry schreef:Nou ja, ik was vandaag even bij de Saloon, maar met 10 verkopers konden ze het niet bolwerken .
Dat geloof ik graag, maar HD's met kapotte oliepompen, kettingspanners, en krukas lagers bij 50.000 km op de teller zul je bij een Goldwing, Pan European of een FJR niet gauw zien. Bij HD wordt dit blijkbaar gewoon geaccepteerd. :( HD gaat volgens mij zware tijden tegemoet. :?
"Life is not about waiting for the storm to pass, it's about learning to dance in the rain"
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60341
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: GETEST: HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL

Bericht door Gerry »

nou ze zijn wel enorm duurder geworden , maar dat is bij japanners niet anders
dat komt omdat de waarde van die kut euro (die niemand wou) alleen maar zakt al een jaar of 3
dus die HD's op zich zijn niet duurder geworden,, wij zijn alleen meer euro's kwijt voor de zelfde dollar prijs
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: GETEST: HARLEY-DAVIDSON ROAD GLIDE SPECIAL

Bericht door Dr.Votec »

Electrawillem schreef:
Gerry schreef:Nou ja, ik was vandaag even bij de Saloon, maar met 10 verkopers konden ze het niet bolwerken .
Dat geloof ik graag, maar HD's met kapotte oliepompen, kettingspanners, en krukas lagers bij 50.000 km op de teller zul je bij een Goldwing, Pan European of een FJR niet gauw zien. Bij HD wordt dit blijkbaar gewoon geaccepteerd. :( HD gaat volgens mij zware tijden tegemoet. :?
Dat van die krukaslagers ligt 99 van de 100 keer aan de bestuurder. Lekker in de zes met 100 over de snelweg tokkelen, dat vind lagertje niet fijn.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Plaats reactie