~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Overvaller te grazen genomen

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60342
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Overvaller te grazen genomen

Bericht door Gerry »

IJMUIDEN - Bij een overval op een Harley Davidsonshop Heavy Duty Bikes in Ijmuiden is vanmorgen de overvaller zwaar gewond geraakt. De man drong omstreeks kwart over tien het pand binnen waar hij twee medewerkers tegen het lijf liep. Die aarzelde geen moment en namen de indringer hardhandig te grazen.
De overvaller is volgens de politie met forse verwondingen overgebracht naar het ziekenhuis, nadat hij ter plaatse door een traumateam was behandeld. In Ijmuiden gaat het verhaal dat het slachtoffer van Engelse afkomst is. ,,Het is geen lieverdje,’’ aldus een bekende die het niet al te slim noemt dat de man uitgerekend de Harley Davidsonshop wilde overvallen.

De medewerkers van de shop worden op dit moment verhoord. ,,We willen eerst in kaart brengen wat er precies is gebeurd,’’ aldus een zegsvrouw van de politie.

Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60342
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Overvaller te grazen genomen

Bericht door Gerry »

Scrooge schreef:Kunnen we hier ook zo'n "respect" of "vind ik leuk" knoppie krijgen :lol:
Miisschien is dit wat Oscar
Afbeelding
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Overvaller te grazen genomen

Bericht door trappertje63 »

Wie niet horen wil.................

Ten minste één man dit het, op de juiste manier, afleertv:kom:

Zullen de jongens van de shop wel voor genaait worden, elke handige advokaat lult het rechte krom en het kromme recht voor "onze" rechters. :angry:
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60342
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Overvaller te grazen genomen

Bericht door Gerry »

Arrestaties na mishandelen overvaller Van onze correspondent
IJMUIDEN - De twee medewerkers van Harley Davidsonshop Heavy Duty Bikes in IJmuiden, die gisteren een overvaller te grazen hebben genomen, zijn gearresteerd.

Het duo, 46 en 36 jaar, liep de overvaller gisterochtend tegen het lijf in de shop, die volgens de IJmuider Courant een sleutelwerkplaats van de Hells Angels is. De indringer werd op hardhandige wijze overmeesterd door de monteurs en liep daarbij forse verwondingen op. Volgens een politieman was de eigenaar van de werkplaats niet aanwezig tijdens het incident.

Een gealarmeerd mobiel medisch team verleende eerste hulp aan de overvaller, die vervolgens zwaargewond naar het ziekenhuis werd gebracht en daar is aangehouden.

Aanvankelijk werden de twee medewerkers van de Harley-Davidsonshop alleen voor verhoor meegenomen naar het bureau. Later maakte de politie echter bekend dat de mannen ook zijn aangehouden

ik denk dat je het op deze manier moet doen van onze wetgever
Novum) - Bij een overval op een juwelier in Amsterdam-West is donderdag een 66-jarige medewerker overleden. De man werd neergeschoten door de overvallers en overleed in een ziekenhuis aan zijn verwondingen. De daders zijn voortvluchtig.

Twee overvallers drongen rond 11.00 uur de zaak aan de Jan Evertsenstraat binnen en bedreigden de eigenaar en zijn broer. Kort daarop schoot een van de overvallers. De broer raakte ernstig gewond en werd direct gereanimeerd en overgebracht naar het ziekenhuis.

je moet de politie bellen je spullen laten stelen en je dood laten schieten
dan heb je correct gehandeld

Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Overvaller te grazen genomen

Bericht door trappertje63 »

Inderdaad Ger,

en vooral geen dingen doen die de politie zelf ook niet durft. :evil:

Corné
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Gebruikersavatar
trappertje63
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 1217
Lid geworden op: 29 aug 2010 07:41
Zo ja, wat voor type: FXSTSI
Bouwjaar: 2001
Locatie: R.I.P....20-09-2017....Tilburg

Re: Overvaller te grazen genomen

Bericht door trappertje63 »

Precies wat Ger al zei;

Je geld af geven en je laten afmaken door dit tuig. :evil:
Eagles fly alone

Op het einde van mijn salaris heb ik altijd nog een stuk maand over
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60342
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: Overvaller te grazen genomen...update...

Bericht door Gerry »

Medewerkers Harleyshop verdacht van zware mishandeling Van onze correspondent
IJMUIDEN - De twee medewerkers van Harley Davidsonshop Heavy Duty Bikes in IJmuiden die donderdag een overvaller te grazen namen die vervolgens in kritieke toestand naar het ziekenhuis werd overgebracht, handelden uit lijfsbehoud. Dat beweert een van hun werkgevers. ,,Er is hier een kogelgat aangetroffen dus de overvaller zal wel gewapend zijn geweest. Ik ben in ieder geval blij dat mijn vrienden niet dood zijn.’’
De motorshop baas was op het moment van de overval zelf niet aanwezig. ,,Ik weet niet meer dan wat er in de krant heeft gestaan en dat twee van mijn maten nu vastzitten. Wat er is gebeurd is uiteraard niet goed voor onze zaak. Maar dat begrijpt u wel. Verder heeft onze advocaat gezegd dat wij beter niets kunnen zeggen.’’

Volgens de politie worden de medewerkers (46 en 36) van de motorshop verdacht van zware mishandeling. De 47-jarige IJmuidenaar die de overval pleegde verkeerde gisteren nog in zorgwekkende toestand en is daardoor nog niet gehoord over de exacte toedracht.

Op de website van deze krant stroomden gisteren vele honderden reacties binnen. Voorstanders van eigen rechter spelen vinden dat de shopmedewerkers een bloemetje verdienen in plaats van gevangenen te worden gezet.

In tegenstelling tot zijn collega Albert van den Bosch van Zaltbommel, die onlangs burgers nog opriep om vooral van zich af te slaan, wilde burgemeester Frank Weerwind van IJmuiden gisteren niet reageren op de uit de hand gelopen overval in zijn gemeente
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Plaats reactie