Nee hoor Rob, je motor is echt zwartHeppie schreef:Nemen jullie me nou in de maling of is het echt zo

Nee hoor Rob, je motor is echt zwartHeppie schreef:Nemen jullie me nou in de maling of is het echt zo
yep, mooi zwart is niet lelijkLazy Jack schreef:Nee hoor Rob, je motor is echt zwartHeppie schreef:Nemen jullie me nou in de maling of is het echt zo
:thumbsup:Heppie schreef:Nou geloof ik jullie niet meer,ik zal er morgen een blik roze overheen gooien en als ik dan verschil zie weet ik dat jullie gelijk hebben :D
Tip: Ga wel een nieuw blik halen en vraag naar een blik rose, want je natuurlijk ook thuis wat van je rek afpakken maar dan weet je nog steeds niet of het rose is, of zwart, of groen, of blauw, of rood???? Misschien wel oranje, of paars of geel. Je weet het niet he??Heppie schreef:Nou geloof ik jullie niet meer,ik zal er morgen een blik roze overheen gooien en als ik dan verschil zie weet ik dat jullie gelijk hebben :D
hugo01 schreef:Tip: Ga wel een nieuw blik halen en vraag naar een blik rose, want je natuurlijk ook thuis wat van je rek afpakken maar dan weet je nog steeds niet of het rose is, of zwart, of groen, of blauw, of rood???? Misschien wel oranje, of paars of geel. Je weet het niet he??Heppie schreef:Nou geloof ik jullie niet meer,ik zal er morgen een blik roze overheen gooien en als ik dan verschil zie weet ik dat jullie gelijk hebben :D![]()
hij heeft alleen roze op de plank staan denk ikLazy Jack schreef:hugo01 schreef:Tip: Ga wel een nieuw blik halen en vraag naar een blik rose, want je natuurlijk ook thuis wat van je rek afpakken maar dan weet je nog steeds niet of het rose is, of zwart, of groen, of blauw, of rood???? Misschien wel oranje, of paars of geel. Je weet het niet he??Heppie schreef:Nou geloof ik jullie niet meer,ik zal er morgen een blik roze overheen gooien en als ik dan verschil zie weet ik dat jullie gelijk hebben :D![]()
:clap: :clap: :clap:
Jij had toch tegen 'm gezegd dat, dat zwart isfxs81 schreef:hij heeft alleen roze op de plank staan denk ikLazy Jack schreef:hugo01 schreef:Tip: Ga wel een nieuw blik halen en vraag naar een blik rose, want je natuurlijk ook thuis wat van je rek afpakken maar dan weet je nog steeds niet of het rose is, of zwart, of groen, of blauw, of rood???? Misschien wel oranje, of paars of geel. Je weet het niet he??Heppie schreef:Nou geloof ik jullie niet meer,ik zal er morgen een blik roze overheen gooien en als ik dan verschil zie weet ik dat jullie gelijk hebben :D![]()
:clap: :clap: :clap: