Heppie schreef:Nou geloof ik jullie niet meer,ik zal er morgen een blik roze overheen gooien en als ik dan verschil zie weet ik dat jullie gelijk hebben :D
Tip: Ga wel een nieuw blik halen en vraag naar een blik rose, want je natuurlijk ook thuis wat van je rek afpakken maar dan weet je nog steeds niet of het rose is, of zwart, of groen, of blauw, of rood???? Misschien wel oranje, of paars of geel. Je weet het niet he??
Heppie schreef:Nou geloof ik jullie niet meer,ik zal er morgen een blik roze overheen gooien en als ik dan verschil zie weet ik dat jullie gelijk hebben :D
Tip: Ga wel een nieuw blik halen en vraag naar een blik rose, want je natuurlijk ook thuis wat van je rek afpakken maar dan weet je nog steeds niet of het rose is, of zwart, of groen, of blauw, of rood???? Misschien wel oranje, of paars of geel. Je weet het niet he??
:clap: :clap: :clap:
hij heeft alleen roze op de plank staan denk ik
Hij denkt van niet, maar ja, dat ziet hij niet. :clap: :clap:
Nu zijn we drie pagina's verder en ik vind dat geouwehoer wel leuk, maar veel serieuze reacties heb ik nog niet. Op die eerste paar na dan, van de eerste pagina. Misschien dat iemand toch nog een idee of mening heeft???
hugo01 schreef:Nu zijn we drie pagina's verder en ik vind dat geouwehoer wel leuk, maar veel serieuze reacties heb ik nog niet. Op die eerste paar na dan, van de eerste pagina. Misschien dat iemand toch nog een idee of mening heeft???
Verwacht jij in dit gekkenhuis een serieuze reactie :clap: :thumbsup:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
hugo01 schreef:Nu zijn we drie pagina's verder en ik vind dat geouwehoer wel leuk, maar veel serieuze reacties heb ik nog niet. Op die eerste paar na dan, van de eerste pagina. Misschien dat iemand toch nog een idee of mening heeft???
Nou een keer serieus zijn kunnen we ook wel.
Maar in de praktijk ontspoort het nog wel eens Hugo
Nou een keer serieus zijn kunnen we ook wel.
Maar in de praktijk ontspoort het nog wel eens Hugo