Allee daar komt ie mensen:
Merk; Harley-Davidson
Type; FLHTC
Bouwjaar; 2003
Soort motorblok; 2 cil : 1450cc twincam
Accessoires; euhhh...zwart ruitje ipv origineel, hogtunes speakers ipv origineel
Banden (ervaring / rij eigenschappen); dunlop rommel, de volgende keer probeer ik ook eens die metzelers
Zadel ; zeg maar sofa, met rugsteun.
Ervaring / rij eigenschappen; ik ben er gek op, ik moet eraf om te tanklen maar anders reed ik de wereld rond. Rijd regelmatig de treeplankjes aan de grond dus ik vind hem heerlijk sturen. Je kan best gooien en smijten met een dikke touring.
Bagageruimte; Zijkoffers en een grote topkoffer, meer dan genoeg ruimte
Gebruik hem vooral voor (lange / korte ritten, stad / snelweg / N-wegen / off-road); voor alles behalve off-road, of je moet een grasveld bij een treffen ook meetellen
Gem verbruik I op 20
Gereden KM's; gem 10000 - 15000per jaar
Indruk van de algemene rijeigenschappen (bijvoorbeeld geschikt voor lange ritten); ja, uitermate geschikt voor lange ritten.
Modificaties (verbetering t.o.v. orgineel of niet);de nokkenasspanners van veergespant naar hydraulisch, meteen sneller nokkenasje ingegooit en knappe lagers, andere dempers, andere naald in de carburateur en sproeiers aangepast voor dempers en open filter. Andere headers zodat iedere demper zijn eigen pijp heeft.
Wat heb je zelf gedaan? (Verslag over bestelproces, kosten, tijd en moeilijkheidsgraad); alles behalve de headers, die heeft de dealer gedaan omdat hij daar stond voor schadegevalletje. Zie hier voor de nokkenasconversie
viewtopic.php?f=324&t=2514
Wat heb je laten doen? (door wie? Kosten? Ervaring?); zie hierboven
Onderhoud? (bij wie, kosten); zelf, gemiddeld zo'n 100 euro per jaar.
Ongepland onderhoud (iets kapot gegaan of preventief vervangen); zie de nokkenasconversie.
Zo, next. (want over hoeveel nog durf ik niks meer te zeggen)