Lazy Jack schreef:Nou begin ik toch wel te twijfelen
Ik vind 'm ontzettend mooi en wil zo mijn Night Train er op inruilen.....
Help lieve Mona, wat moet ik doen ?
Lieve groetjes van smoorverliefd.
Lieve smoorverliefd,
Ik begrijp dat je het achterspatbord onweerstaanbaar vind. Maar daar hoef je jouw motor niet voor in te ruilen. Deze kan ook op jouw huidige gemonteerd worden. Verder adviseer ik je naar een oogarts te gaan, ben bang dat je een beetje kleurenblind aan het worden bent. Dat hoeft niet ernstig te zijn. Kan ook tindelijk zijn. Kijk morgenochtend nogmaals naar de foto vind je de kleur dan nog steeds niet pijnlijk, toch even een afspraak maken.
Groetjes Mona
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Lazy Jack schreef:Nou begin ik toch wel te twijfelen
Ik vind 'm ontzettend mooi en wil zo mijn Night Train er op inruilen.....
Help lieve Mona, wat moet ik doen ?
Lieve groetjes van smoorverliefd.
Lieve smoorverliefd,
Ik begrijp dat je het achterspatbord onweerstaanbaar vind. Maar daar hoef je jouw motor niet voor in te ruilen. Deze kan ook op jouw huidige gemonteerd worden. Verder adviseer ik je naar een oogarts te gaan, ben bang dat je een beetje kleurenblind aan het worden bent. Dat hoeft niet ernstig te zijn. Kan ook tindelijk zijn. Kijk morgenochtend nogmaals naar de foto vind je de kleur dan nog steeds niet pijnlijk, toch even een afspraak maken.
Groetjes Mona
Bedankt lieve Mona.
Ik was al even helemaal in paniek, maar u heeft groot gelijk. Ik zal er morgen eens even met een andere, frisse blik door mijn roze bril naar kijken en mijn mening moeten herzien.
T-T schreef:
Ehh... dat maakt wel uit, want als een ander mijn portemonnee vind verwacht ik wel dat i hem eerlijk als hij is weer terugbrengt :thumbsup:
Jezus dat is wel heel lang geleden Tik dat was bij RUR Mona samen met Herman ,B,