Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Geplaatst: 10 apr 2015 06:00
Lijkt net alsof die eerste geen radiateur meer heeft.
Vind die witte idd wel mooi...
Vind die witte idd wel mooi...
Het Harley Davidson Forum van Nederland & Belgiƫ.
https://www.harleydavidsonforum.nl/
Die witte heeft idd. wel wat, upsidedown, knappe shokkers etc. Alleen de positie van de remschakelset klopt niet, en een beetje jammer van het stuurtje.Xander schreef:Lijkt net alsof die eerste geen radiateur meer heeft.
Vind die witte idd wel mooi...
Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
OK, ik dacht dat dat alleen zo was als je de hoek van het balhoofd aanpaste, maar dit lijkt mij zoals standaard.Dr.Votec schreef:Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Niet alleen het daadwerkelijk veranderen van de balhoofdshoek is van invloed, de achterkant verlagen, monteren van grotere of kleinere wielen het meer of minder doorsteken van de voorvork. Als dit soort zaken beinvloeden de rijeigenschappen van een motorfiets.Rickert schreef:OK, ik dacht dat dat alleen zo was als je de hoek van het balhoofd aanpaste, maar dit lijkt mij zoals standaard.Dr.Votec schreef:Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Kunnen we dan vaststellen dat ie standaard al klote rijd?
Ik snap 'm, dat zadel lijkt me ook zwaar klote zitten.Dr.Votec schreef:Niet alleen het daadwerkelijk veranderen van de balhoofdshoek is van invloed, de achterkant verlagen, monteren van grotere of kleinere wielen het meer of minder doorsteken van de voorvork. Als dit soort zaken beinvloeden de rijeigenschappen van een motorfiets.Rickert schreef:OK, ik dacht dat dat alleen zo was als je de hoek van het balhoofd aanpaste, maar dit lijkt mij zoals standaard.Dr.Votec schreef:Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Kunnen we dan vaststellen dat ie standaard al klote rijd?
Dus nee we kunnen er niet vanuitgaan dat de street standaard al slecht rijd. Maar dat bobbertje rijd in iedergeval niet zoals het hoort, denk de standaard street dat wel doet.
Zal altijd ruimte voor verbetering zijn, maar bij die gruwelbobber moet je eerst weer terug naar af.
Ja koopjes ookHenk033 schreef:Moet toch zeggen dat ik bij Motor Saloon regelmatig goed geslaagde projecten voorbij zie komen.
Er blijft natuurlijk altijd verschil tussen een project dat volledig naar wens van een opdrachtgever wordt gebouwd en een project dat de "winkel" in gaat en zodoende een iets bredere doelgroep moet bereiken.
Ik vind zowiezo dat de dealers hoge prijzen vragen... voor een 10 jaar oude bike met 15k kilometer (kan dat?) vragen ze gerust een paar duizend lagere prijs dan een nieuwe...Gerry schreef:Ja koopjes ookHenk033 schreef:Moet toch zeggen dat ik bij Motor Saloon regelmatig goed geslaagde projecten voorbij zie komen.
Er blijft natuurlijk altijd verschil tussen een project dat volledig naar wens van een opdrachtgever wordt gebouwd en een project dat de "winkel" in gaat en zodoende een iets bredere doelgroep moet bereiken.![]()
ik zag pas een roadking voor 65000 euro !!!!!
toen ik goed ging kijken zag ik dat hij iets langere koffers had en een groter voorwiel ,, grappig , maar 65d![]()
![]()
![]()