~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

New Kid in Town

Hier staan de voorstelberichten van het oude forum. Als je wilt dat je "oude" voorsteltopic verplaatst wordt, reageer dan in het oude topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
SmartySB
Forum Member
Forum Member
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 mar 2010 10:00

New Kid in Town

Bericht door SmartySB »

Hallo Harley Community,

Ik ben Martin, woon in R'dam en rij Harley sinds ik vorig jaar een Sportster 883 '09 kocht na vele jaren een jappie te hebben bereden. Het rijden met de Sportster beviel goed maar achteraf bleek dat ik verliefd :kiss: was geworden op de nieuwe Street Bob '10 en dus verruilde ik de Sportster voor de Street Bob en heb er geen spijt van. Totaal andere fiets !! B). Verder volg ik graag jullie forum op zoek naar leuke belevenissen en wat technische info aangezien ik zelf graag sleutel en ook mijn SB een beetje aan het modificeren ben.
Ook ik ben een mooi weer rijder en hoop misschien jullie ooit ergens tegen te komen. ;)
Greetz

Martin
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60341
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: New Kid in Town

Bericht door Gerry »

Welkom martin
en veel plezier hier
gr
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
docneet
Forum Member
Forum Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2009 19:59

Re: New Kid in Town

Bericht door docneet »

Hé Martin, welkom hier. Ik heb vorig jaar een vergelijkbare zet gedaan. Ben ook overgestapt van een Sportster (2003) naar een Streetbob 2010. Heb alleen een matzwarte. Wel een wereld van verschil. Hij/ zij rijdt zo lekker. Een feest om rond te touren. B)
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re: New Kid in Town

Bericht door Propper »

Yoo Naamgenoot,

Welkom op HDC en plezier hier!
Zo langzamerhand wordt het hier een `Bobber-Owners` aangelegenheid. hahahaha
Verder volg ik graag jullie forum op zoek naar leuke belevenissen en wat technische info aangezien ik zelf graag sleutel en ook mijn SB een beetje aan het modificeren ben.
Niet alleen volgen Martin, ook gewoon meedoen!! ;)

Greetz,
Martin
Plaats reactie