~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Introductie

Hier staan de voorstelberichten van het oude forum. Als je wilt dat je "oude" voorsteltopic verplaatst wordt, reageer dan in het oude topic.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
docneet
Forum Member
Forum Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2009 19:59

Introductie

Bericht door docneet »

Ha, eindelijk gelukt om in te loggen. De inlogsite blijft namelijk telkens hangen. Ook het wijzigen van wachtwoord e.d. is Spartaans. Klikken met de muis werkt niet. Met de TAB-toets lukt het wel. Misschien is dit wel de reden waarom er nog niet zoveel leden zijn?

Maar goed. Ik ben Marco. Heb pas sedert juni 2009 mijn A-rijbewijs. Ben begonnen met een Sportster 1200C uit 2003. Had echter veel last van het trillen en daardoor slecht zicht in mijn spiegels. Daarbij was deze ook minder passend bij mijn lengte (1.94m). Heb hem daarom ingeruild voor een gloednieuwe Street Bob en dat bevalt mij een stuk beter.

Nu maar wachten op betere weer-tijden om kilometers te kunnen maken. B)
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re:Introductie

Bericht door Gerry »

He Doc ook hier en in 1x met je goeie naam haha
maar je heb wel gelijk ik heb ook echt zitten klooien met det wachtwoord
je moet het ook allemaal uit zoeken en van de week was het ook nog in het engels
maar ik heb wat gevraagd over foto"s plaatsen (dat kreeg ik niet)
maar daar is (martin fatboy) wel meteen mee aan de gang gegaan en dat was in 2 uurtjes
veranderd werkend gemaakt en ff op een linky goed uitgelegt top
nou kijken of het hier ook gezellig wordt
gr G
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re:Introductie

Bericht door Propper »

Hey Marco,

Welkom op HDC, blij dat het gelukt is met het inloggen ;)

Heb zo even gekeken of het inlogggen problemen geeft en eerlijk gezegd ben ik geen problemen tegen gekomen. Ben in ieder geval blij dat jullie "probleempjes" melden zodat wij ze kunnen checken, HarleyCommunity.nl is ook nog maar 9 daagjes oud en vertoond zo nu en dan nog wat "kinderziektes" vandaar dan ook nog het geringe aantal members.

"Maar we zijn groeiende" ff voor de statistieken: 9 dagen "on air" met een gemiddelde van 3 nieuwe registraties per dag en dat nog zonder zoekmachine vermeldingen vinden wij tot nu toppie!

Marco, veel plezier hier en uhh melden als je nog troubles tegenkomt :P

Greetz,
Martin
Laatst gewijzigd door charlesb52 op 19 dec 2009 05:55, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Aanpassen tekst
Gebruikersavatar
docneet
Forum Member
Forum Member
Berichten: 27
Lid geworden op: 18 dec 2009 19:59

Re:Introductie

Bericht door docneet »

Tja, bij het "gewone" inlogscherm lukte het niet. Bij toeval kwam ik op een gegeven moment bij een ander scherm en daar lukte het wel. Maar goed, ik ben er. Heel veel succes met dit forum. Met een goede en uitgebreide kalender voor treffens e.d. voor het komende jaar zou het zeker moeten lukken om deze website groot te maken. En ik zie net dat jullie voor de diverse typen HD's aparte onderdeeltjes hebben gemaakt. Dat is een goed streven. Kan ik tzt terecht als ik eens een vraagje of opmerking heb over mijn Street Bob.
Laatst gewijzigd door charlesb52 op 19 dec 2009 07:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
charlesb52
Forum Member
Forum Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 dec 2009 19:29

Re:Introductie

Bericht door charlesb52 »

See you!!
Plaats reactie