~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

De DB's

(Officieel) nieuws met betrekking tot Harley-Davidson. Heb je wat gelezen over / van Harley-Davidson. Plaats het hier, graag met bronvermelding.
Gebruikersavatar
knightrod
Active Member
Active Member
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 jun 2013 16:51
Zo ja, wat voor type: muscle
Bouwjaar: 2013
Locatie: Groningen

Re: De DB's

Bericht door knightrod »

de meneer van RDW zegt dat het niet op je papieren hoeft te staan, elke Nederlander moet de wet kunnen kennen?
maar als ze Veendam op bellen, en vragen jou kenteken op daar staat het wel vermeld ,dus laat die meneer van de MAG zijn huis werk even doen.
sorry dat ik de mus weer dood maak, staat er bij mij ook niet op en bij na vraag pas bij Veendam er achter kunnen komen hoeveel ik mag hebben.
bel dit nummer maar eens van de week 0900.0739 even uitleggen wat je wil weten halen ze jou kenteken er bij ,en vertellen wat je mag hebben.
Gebruikersavatar
knightrod
Active Member
Active Member
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 jun 2013 16:51
Zo ja, wat voor type: muscle
Bouwjaar: 2013
Locatie: Groningen

Re: De DB's

Bericht door knightrod »

ja dat is een leuk lijstje, daar ben ik nu mee bezich om dat aan tehalen er word hier met twee maten gemeten.
dat geld alleen maar als jij op je kenteken eigen bouw hebt staan. iemand die hier maar wat aan knutselt mag dat maar als jij een motor koopt en hij is E.U gekeurd dan moet jij je aan die wed houden je mag vervagen maar dat wil niet zeggen dat je dan ook meer DB(a)'s mag hebben.
Gebruikersavatar
dockerdon
Forum Member
Forum Member
Berichten: 406
Lid geworden op: 25 mar 2012 12:08
Zo ja, wat voor type: Softail FXSTC
Bouwjaar: 1988
Locatie: The Little House I Used To Live In

Re: De DB's

Bericht door dockerdon »

Ik snap niet waar jullie je druk om maken.
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST" FZ
[[/b]
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60338
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: De DB's

Bericht door Gerry »

nou Knight heeft een bekeuring gehad van 400 voor zijn geluid
dus daar maakt hij zich druk over dat snap ik wel
en als een zelfbouw ding dan meer geluid mag maken als waar hij die bekeuring heeft gehad dan klopt het ook niet
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
knightrod
Active Member
Active Member
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 jun 2013 16:51
Zo ja, wat voor type: muscle
Bouwjaar: 2013
Locatie: Groningen

Re: De DB's

Bericht door knightrod »

ja ik maak me er een beetje druk over niet alleen om dat ik een bekeuring heb, maar ook de rest die zo rond rijden op moeten passen.
en een waarschuwing is dat ze er nog niet mee op houden, lijkt er op dat de jacht open is.
Gebruikersavatar
dockerdon
Forum Member
Forum Member
Berichten: 406
Lid geworden op: 25 mar 2012 12:08
Zo ja, wat voor type: Softail FXSTC
Bouwjaar: 1988
Locatie: The Little House I Used To Live In

Re: De DB's

Bericht door dockerdon »

Jongens als je geen prent wil moet je er stille pijpen onder zetten. Het probleem is dan weg. Je kan je wel opwinden over regels die niet goed worden toegepast, of juist wel want het zijn nou eenmaal de regels maar dat is vechten tegen de bierkaai.
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST" FZ
[[/b]
Gebruikersavatar
knightrod
Active Member
Active Member
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 jun 2013 16:51
Zo ja, wat voor type: muscle
Bouwjaar: 2013
Locatie: Groningen

Re: De DB's

Bericht door knightrod »

dockerdon schreef:Jongens als je geen prent wil moet je er stille pijpen onder zetten. Het probleem is dan weg. Je kan je wel opwinden over regels die niet goed worden toegepast, of juist wel want het zijn nou eenmaal de regels maar dat is vechten tegen de bierkaai.
en jij bent roomse als de paus en doet nooit iets wat niet mag?
Gebruikersavatar
dockerdon
Forum Member
Forum Member
Berichten: 406
Lid geworden op: 25 mar 2012 12:08
Zo ja, wat voor type: Softail FXSTC
Bouwjaar: 1988
Locatie: The Little House I Used To Live In

Re: De DB's

Bericht door dockerdon »

Dat zeg ik toch niet in mijn bericht, ik maak er alleen niet zo'n probleem van. Tuurlijk is het ergerlijk wat ze doen en die regels.
Ik rij gewoon met herriepijpen (doe ik al 33 jaar) en praat er verder niet over, en krijg ik een prent..jammer dan. Ik heb er trouwens nog nooit een prent voor gehad, hier niet, in duitsland niet, belgie, frankrijk spanje etc. Jullie wonen toevallig in een streek vol vervelende smerissen die de tering erin hebben dat ze geen Harley kunnen betalen van dat hongerloontje denk ik.
"Information is not knowledge. Knowledge is not wisdom. Wisdom is not truth. Truth is not beauty. Beauty is not love. Love is not music. Music is THE BEST" FZ
[[/b]
Gebruikersavatar
knightrod
Active Member
Active Member
Berichten: 505
Lid geworden op: 05 jun 2013 16:51
Zo ja, wat voor type: muscle
Bouwjaar: 2013
Locatie: Groningen

Re: De DB's

Bericht door knightrod »

hahah ja dat is het
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: De DB's

Bericht door Heppie »

Ik zie het wel,laat mij voorlopig niet gek maken en anders flikker ik die Bob er toch uit en koop een GS :mrgreen:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Plaats reactie