~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Iemand ervaring met motorhotel Chamauche (Fr)?

Dagtochten, weekendje weg, vakantie. Tips vragen, deel ze hier. Met een speciaal subforum voor navigatie.
Bart
Active Member
Active Member
Berichten: 21993
Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
Bouwjaar: 2001
Locatie: Leiden suburb
Contacteer:

Re: Iemand ervaring met motorhotel Chamauche (Fr)?

Bericht door Bart »

Ernest schreef:
Bart schreef:
Ernest schreef:
Anne schreef:Tentje is sowieso geen optie meer voor mij (helaas), of toch niet als ik nog motor wil rijden die week.
Dus in mijn situatie valt dat echt nog wel mee qua prijs, voor een gewoon hotel ben je ook €40-50/nacht kwijt. Over uw rekenfout ga ik maar zwijgen :lol: Ik weet nog helemaal niet zeker of ik daarheen ga en verander wellicht nog 10x van bestemming voor het zo ver is, ben me gewoon wat aan het oriënteren. De vraag was of er al eens iemand daar was geweest.
Ja dat zal toch wel? Je zal toch niet hun allereerste gast zijn?
Met zulke aanbiedingen zou dat best wel eens kunnen :lol:
Oh ja, punt voor jou, Bart.
Lijkt me echt niks, zo een hotel. Als ik met de motor wegga dan zit ik meestal in een B&B met alleen ontbijt, onderweg eet je veel lekkerder.
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
Gebruikersavatar
D&A
Active Member
Active Member
Berichten: 921
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:05
Zo ja, wat voor type: een donkere
Bouwjaar: 2014
Locatie: de ooit stille kempen

Re: Iemand ervaring met motorhotel Chamauche (Fr)?

Bericht door D&A »

Ben er nog niet geweest Anne, Ga zelf ook meestal in B&B of hotel, naargelang de situatie. Ik zoek meestal via booking of trivago een hotelletje dat niet te duur is en dat parking heeft (geen openbare). In tentje slapen gaat niet. Hier loopt er eentje met claustrofodinges rond en zelf ben ik ook gebroken als ik daar in slaap. Anders zou het ook met de tent zijn. Is het goedkoopst.
Voor de streek moet je het niet laten. Het is daar prachtig om te rijden.
Hier staan nog een hoop adressen : http://www.anwbmotor.nl/motorhotels-frankrijk
Het is niet erg iets moois te verliezen, beter verliezen dan dat je het nooit hebt gehad
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: Iemand ervaring met motorhotel Chamauche (Fr)?

Bericht door Dr.Votec »

Een tent :| :shutup2:
:shoot: :shoot: :pain: :kwaad: :shoot: :pain: :shutup2: :shutup2: :shutup2: :| :shock: :o :o :( :shoot: :pain: :kwaad:
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Plaats reactie