~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

MotoGP

Voor algemene motor gerelateerde onderwerpen, actualiteiten en nieuws
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

MotoGP

Bericht door Gerry »

Hé Hé dit is nou nieuws waar ik vrolijk van wordt

MOTOGP OP EUROSPORT UITGEZONDEN

Goed nieuws voor de Nederlandse en Belgische wegracefans:
Dorna en Eurosport zijn overeengekomen dat de exclusieve tv-uitzending van de MotoGP voor de komende jaren voor Nederland en België is toegekend aan Eurosport.
De komende vier seizoenen, van 2015 tot 2018, mag Eurosport de wedstrijden uitzenden van alle drie de klassen: MotoGP, Moto2 en Moto3.

Daarnaast mogen zij de vrije trainingen op vrijdag en de kwalificaties op zaterdag uitzenden.
Eurosport zegt dat voor de Nederlandse en Belgische kijkers commentatoren en experts ter plekke zullen zijn,
die met een speciaal redactieteam de uitzending van de wereldkampioenschappen zullen verlevendigen met interviews en reportages.
Naast de tv-rechten heeft Eurosport ook de onlinerechten weten te bemachtigen voor alle races, zodat deze bekeken kunnen worden op Eurosport Player, de betaalde livestream voor smartphones, tablets en pc’s.

Ook zal Eurosport de TT in Assen gaan uitzenden, maar hiervoor zijn echter geen exclusieve rechten verleend;
Dorna Sports behoudt zich het recht voor de uitzending van dit sportevenement ook toe te kennen aan een Nederlandse televisiemaatschappij.
Dat zal dus hoogstwaarschijnlijk de NPO zijn, die met Studio Sport ook de afgelopen jaren de TT in Assen al live op de buis bracht.
Als deel van de overeenkomst heeft Eurosport toegezegd meerdere promotieactiviteiten te gaan ontplooien die ervoor moeten zorgen dat MotoGP meer bekendheid krijgt onder het grote publiek in Nederland en België.
Naar aanleiding van de overeenkomst die Eurosport vorige week sloot voor de Duitse tv-rechten van de MotoGP en de verlenging in april van het Franse contract tot en met 2017, gaf Jean-Thierry Augustin, CEO van Eurosport Group, aan erg blij te zijn met de samenwerking met Dorna en de gemaakte overeenkomst.
“Op deze manier krijgen fans de kans de MotoGP nog intenser te beleven”, zo stelde hij.
Manel Arroyo, de Sports Managing Director van Dorna, sprak de hoop uit dat door deze overeenkomst de MotoGP de komende vier seizoenen door breder publiek bekeken kan gaan worden.

FacebookTwitterLinkedInGoogle+Email
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: MotoGP

Bericht door Heppie »

:thumbsup:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
HenkB
Active Member
Active Member
Berichten: 7055
Lid geworden op: 28 apr 2012 14:26
Zo ja, wat voor type: dyna FXDB
Bouwjaar: 2010
Locatie: Hilversum

Re: MotoGP

Bericht door HenkB »

:clap: :thumbsup:
"Henk's Garden Gate service"
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: MotoGP

Bericht door Dr.Votec »

Gerry schreef:Hé Hé dit is nou nieuws waar ik vrolijk van wordt

MOTOGP OP EUROSPORT UITGEZONDEN


Eurosport zegt dat voor de Nederlandse en Belgische kijkers commentatoren en experts ter plekke zullen zijn,
die met een speciaal redactieteam de uitzending van de wereldkampioenschappen zullen verlevendigen met interviews en reportages.
Goed nieuws, maar dat laatste stukje baart mij weer ernstig zorgen. Ik vrees dat we het geluid weer uit moeten zetten, net als bij de formule een waar Olaf de race compleet verziekt met zijn irritante geklets en Dakar waar trekpop Alard luisteren en zelfs kijken zo goed als onmogelijk maakt.

Wordt weer downloaden met Engels commentaar vrees ik, daar huren ze gasten in die wel weten waar ze het over hebben.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: MotoGP

Bericht door Gerry »

euro sport kun je met de geluidsmode op je tv over zetten op engels Ruud
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: MotoGP

Bericht door Dr.Votec »

Gerry schreef:euro sport kun je met de geluidsmode op je tv over zetten op engels Ruud
Beter. Heb net na een jaar of zo die treurbuis opgestart om te kijken of we eurosport hebben hier, doet het beeld raar, vrees dat het volgend jaar geen motogp word, dit is niet om aan te zien. Kut apparaten, als je ze een keer nodig hebt doen ze het gewoon niet :cry:

Zie trouwens ook geen knopje taalkeuze of zo, en heb de originele afstandsbediening ook niet meer, die was overleden omdat het batterijtje was gaan lekken.
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: MotoGP

Bericht door Gerry »

Wat kan het tegen zitten he :lol: :lol: :lol:
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: MotoGP

Bericht door Dr.Votec »

Gerry schreef:Wat kan het tegen zitten he :lol: :lol: :lol:
Zit je me nou gewoon uit te lachen??? Ik zit in de misère en jij............ :kwaad: :kwaad:
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60337
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: MotoGP

Bericht door Gerry »

Ach haal een nieuwe, te kies en te keur voor 300
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Dr.Votec
† Gone But Not Forgotten †
Berichten: 6204
Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
Zo ja, wat voor type: Streetbob
Bouwjaar: 2013
Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016

Re: MotoGP

Bericht door Dr.Votec »

Gerry schreef:Ach haal een nieuwe, te kies en te keur voor 300
Ja jij bent lekker, 300 euro voor een ding wat je twee keer per jaar gebruikt en dan vervolgens stuk is als je hem weer eens wilt gebruiken. Ik schijt geen geld ofzo.

Jij bent nogal handig, kan je hem niet repareren voor me?
AfbeeldingGoing to a place that no one knows, where Angels fear to treadAfbeelding

Afbeelding

Custom sucks, stock rules
Plaats reactie