~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Bike week Faak am See 2015

Als je gevonden hebt wat je zocht, laat het dan even weten. Verplaatsen we het hier naar toe. Hetzelfde geldt voor topics waar 3 maanden niet meer op gereageerd is.
Gesloten
Homer
Active Member
Active Member
Berichten: 632
Lid geworden op: 18 jun 2013 21:30
Zo ja, wat voor type: FLHTCUI
Bouwjaar: 2003
Locatie: Kruikenstad

Bike week Faak am See 2015

Bericht door Homer »

Wil er toch weer naar toe, alleen een probleempje kan niets vinden wat nog vrij is, iemand een tip ?

Het gaat om een pension/gasthof natuurlijk met ontbijt , en dan niet eentje van 1500 euro per week.

Wie ?
Homer groet u !
Gebruikersavatar
Gipsie
Active Member
Active Member
Berichten: 4157
Lid geworden op: 29 mei 2014 07:47
Zo ja, wat voor type: Lowtail
Bouwjaar: 92
Locatie: Mokum

Re: Bike week Faak am See 2015

Bericht door Gipsie »

Je mag je tent wel bij mij in de tuin zetten, maar dat is wel een stukje rijden
,,En,, Ik smeer um
Gebruikersavatar
Rommelaar
Vraagbaak Master
Vraagbaak Master
Berichten: 5357
Lid geworden op: 17 jul 2013 21:18
Zo ja, wat voor type: Fatbob fxdf
Bouwjaar: 2015
Locatie: Traaie

Re: Bike week Faak am See 2015

Bericht door Rommelaar »

Zit weer heel snel vol allemaal. Heb zelf via booking.com pension geboekt ,en dat was al half september.
Afgelopen keer heb ik nog in augustus kunnen boeken in Anaheim, 10 km van Faak. Als je via Booking.com boekt kun je kort van te voren nog annuleren.
Dat gebeurd dus regelmatig dus in de gaten houden,en als je iets vindt metéén boeken.
In Slovenië (Kransj Gora) zijn nog regelmatig kamers vrij. Je zit er dan ook niet zo ver vandaan!.
Wat is je prijsklasse??. bv ( 3 kamers vrij om 11 uur ),kan zo veranderen.

http://www.booking.com/hotel/at/pension ... pdist=14.6

succes.
Stel nooit uit tot morgen,wat overmorgen ook kan!
Gebruikersavatar
Daan
Active Member
Active Member
Berichten: 707
Lid geworden op: 01 jun 2013 11:40
Zo ja, wat voor type: Fatboy
Bouwjaar: 2012

Re: Bike week Faak am See 2015

Bericht door Daan »

Tja iedereen die een kamer had dit jaar heeft al bij checkout voor 2015 geboekt..wij hebben ook nog niets en zijn met waarschijnlijk 5 man..zaten afgelopen jaar 5 km van velden..was wel lekker rustig en niet duur..probleem was dat we de fietsen daar moesten stallen en met taxi naar de bar moesten
Gebruikersavatar
Lazy Jack
Active Member
Active Member
Berichten: 6547
Lid geworden op: 01 jun 2013 15:20
Zo ja, wat voor type: Night Train
Bouwjaar: 2006
Locatie: Poort van Brabant

Re: Bike week Faak am See 2015

Bericht door Lazy Jack »

Rommelaar schreef:Zit weer heel snel vol allemaal. Heb zelf via booking.com pension geboekt ,en dat was al half september.
Afgelopen keer heb ik nog in augustus kunnen boeken in Anaheim, 10 km van Faak. Als je via Booking.com boekt kun je kort van te voren nog annuleren.
Dat gebeurd dus regelmatig dus in de gaten houden,en als je iets vindt metéén boeken.
In Slovenië (Kransj Gora) zijn nog regelmatig kamers vrij. Je zit er dan ook niet zo ver vandaan!.
Wat is je prijsklasse??. bv ( 3 kamers vrij om 11 uur ),kan zo veranderen.

http://www.booking.com/hotel/at/pension ... pdist=14.6

succes.
Ik heb hier afgelopen zomer in een appartement gezeten in Kranskja Gora.
http://www.ramada.com/hotels/slovenia/k ... ch-results

Is wel even een stukje van Faak vandaan (zo'n 40 minuten via een bergweg van 18 %!!).
Appartementen waren netjes, personeel vriendelijk en een supermarkt/winkels/restaurants op zo'n 50 meter afstand.
CasN
Forum Member
Forum Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 27 nov 2013 19:47
Zo ja, wat voor type: Rocker
Bouwjaar: 2010
Contacteer:

Re: Bike week Faak am See 2015

Bericht door CasN »

We zijn daar dit jaar ook geweest en hadden een appartement bij Martina ( http://www.berghi.si" onclick="window.open(this.href);return false; ) in Kransjka Gora.
Is inderdaad een goede 30km over een leuke bergpas.
In huize Berghi is het prima toeven voor een zeer leuke prijs.
De gastvrouw ziet er niet alleen goed uit maar runt de zaak ook met gevoel voor service.
We zijn toen overigens vaak met de taxi op en neer gegaan ivm :proost:
We waren met zijn zessen voor 90,= op en neer, je kunt een plek + tijd afspreken voor de rit terug :clap:

Overigens had ik daar pas in maart iets geregeld dus niet te veel zorgen, er is altijd wel een gaatje.
Zelf wil ik wel weer gaan maar boek voorlopig mooi nog niets :mrgreen:
Gesloten