~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
cilinders/koppen sportster
-
- Active Member
- Berichten: 21993
- Lid geworden op: 02 apr 2012 20:05
- Zo ja, wat voor type: Dyna Superglide
- Bouwjaar: 2001
- Locatie: Leiden suburb
- Contacteer:
Re: cilinders/koppen sportster
Je kan hem toch ook laten uitboren, kost iets van 800 euro geloof ik. Maar ik snap ook niet waarom je dat zou doen?
Aad's HD uit Gouda doet dat maar het lijkt mij niks en zeker als het niks uitmaakt in de prestaties.
Aad's HD uit Gouda doet dat maar het lijkt mij niks en zeker als het niks uitmaakt in de prestaties.
Some people are alive only because it's illegal to kill them.
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: cilinders/koppen sportster
Is toch allemaal kutjeklapandijvie.
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules
-
- Forum Member
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 13 jun 2013 20:55
Re: cilinders/koppen sportster
nooit naast een goed omgebouwde 883-1200 gereden blijkbaar, met 70-75pk en 75kg minder als een bigtwin rij je ze het snot voor de ogenDr.Votec schreef:Begrijp uberhaupt niet waarom je het zou willen. Zit geen zak verschil in. Ik had een 883 maatje een 1200 zelfde bouwjaar alles en kon me niet los rijden. Niet met een sprintje helemaal niks, een paar metertjes max.
Op papier lijkt het allemaal heel wat, in de praktijk valt het hard mee. Alleen het geluid van de 1200 is wat voller. Rot je lekker een megafoon op een 883 heb je het ook.
en een 883 met 50pk is nergens
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: cilinders/koppen sportster
Dat zal het wezenMarcel de B schreef:nooit naast een goed omgebouwde 883-1200 gereden blijkbaar, met 70-75pk en 75kg minder als een bigtwin rij je ze het snot voor de ogenDr.Votec schreef:Begrijp uberhaupt niet waarom je het zou willen. Zit geen zak verschil in. Ik had een 883 maatje een 1200 zelfde bouwjaar alles en kon me niet los rijden. Niet met een sprintje helemaal niks, een paar metertjes max.
Op papier lijkt het allemaal heel wat, in de praktijk valt het hard mee. Alleen het geluid van de 1200 is wat voller. Rot je lekker een megafoon op een 883 heb je het ook.
en een 883 met 50pk is nergens
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules
- Gerry
- Moderator
- Berichten: 60341
- Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
Re: cilinders/koppen sportster
He,, een reactie van Marcel,,,, van de zomer met die motor van Harry reageerde hij nergens opDr.Votec schreef: Dat zal het wezen
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: cilinders/koppen sportster
Toen was hij waarschijnlijk druk een 8833 perfect om te bouwenGerry schreef:He,, een reactie van Marcel,,,, van de zomer met die motor van Harry reageerde hij nergens opDr.Votec schreef: Dat zal het wezen
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules
- Dikkio
- Forum Member
- Berichten: 57
- Lid geworden op: 09 nov 2014 18:01
- Zo ja, wat voor type: xlhc
- Bouwjaar: 1999
- Locatie: Lelystad
Re: cilinders/koppen sportster
ik heb een 1200 sportster en een maat van mij een 883.
ook als je ze naast elkaar zet zie je amper verschil.
ik denk dat het meer om het idee gaat dat je een "kleintje" hebt.
en wie wil er nou een kleintje als je ook een grotere kan hebben....
ook als je ze naast elkaar zet zie je amper verschil.
ik denk dat het meer om het idee gaat dat je een "kleintje" hebt.
en wie wil er nou een kleintje als je ook een grotere kan hebben....
Have a wise day!
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: cilinders/koppen sportster
Ik geef het helemaal op, vertel.Dikkio schreef:ik heb een 1200 sportster en een maat van mij een 883.
ook als je ze naast elkaar zet zie je amper verschil.
ik denk dat het meer om het idee gaat dat je een "kleintje" hebt.
en wie wil er nou een kleintje als je ook een grotere kan hebben....
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules
-
- Forum Member
- Berichten: 183
- Lid geworden op: 13 jun 2013 20:55
Re: cilinders/koppen sportster
als het nergens over gaat hoef je ook niet te reagerenGerry schreef:He,, een reactie van Marcel,,,, van de zomer met die motor van Harry reageerde hij nergens opDr.Votec schreef: Dat zal het wezen
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: cilinders/koppen sportster
Dan zou het wel akelig stil worden hierMarcel de B schreef:als het nergens over gaat hoef je ook niet te reagerenGerry schreef:He,, een reactie van Marcel,,,, van de zomer met die motor van Harry reageerde hij nergens opDr.Votec schreef: Dat zal het wezen
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules