~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

cilinders/koppen sportster

Als je gevonden hebt wat je zocht, laat het dan even weten. Verplaatsen we het hier naar toe. Hetzelfde geldt voor topics waar 3 maanden niet meer op gereageerd is.
CasN
Forum Member
Forum Member
Berichten: 260
Lid geworden op: 27 nov 2013 19:47
Zo ja, wat voor type: Rocker
Bouwjaar: 2010
Contacteer:

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door CasN »

Diegene die stellen dat er geen verschil zit tussen een 1200 en een 883, zouden het eens moeten proberen. Er is genoeg verschil.
Gaat niet over klein of groot, wel over vermogen.
Uiteraard is er de vraag of je moet opvoeren of inruilen. Een reden is dat ik deze 883 ken, ken de achtergrond kortom geen verrassingen. Bij inruil moet je toch weer afwachten en daarnaast moet er dan ook meestal genoeg geld bij :mrgreen:
Ben oa bij Marcel geweest om mij verder te orienteren in geval ik dit echt ga doorzetten. Er is idd de goedkope oplossing van uitboren maar dat wordt meestal een zaak van goedkoop = duurkoop :twisted:
Kortom, als je het doet, doe het dan goed (what's new :D ).
Heb nog geen beslissing genomen, weet wel dat er nog eea gewijzigd gaat worden aan deze 883 :thumbsup:
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60341
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door Gerry »

ja maar als je hem ooit wil verkopen, dan is het toch een 883 waar lekker aan gesleuteld is
neem je zelf
als je een 1200 zoekt (en daar zijn er genoeg van) dan koop je geen omgebouwde 883 voor een hoop geld
maar dan koop je ook een originele 1200
(nou ja dat zou ik wel doen)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door Heppie »

CasN schreef:Diegene die stellen dat er geen verschil zit tussen een 1200 en een 883, zouden het eens moeten proberen. Er is genoeg verschil.
Gaat niet over klein of groot, wel over vermogen.
Uiteraard is er de vraag of je moet opvoeren of inruilen. Een reden is dat ik deze 883 ken, ken de achtergrond kortom geen verrassingen. Bij inruil moet je toch weer afwachten en daarnaast moet er dan ook meestal genoeg geld bij :mrgreen:
Ben oa bij Marcel geweest om mij verder te orienteren in geval ik dit echt ga doorzetten. Er is idd de goedkope oplossing van uitboren maar dat wordt meestal een zaak van goedkoop = duurkoop :twisted:
Kortom, als je het doet, doe het dan goed (what's new :D ).
Heb nog geen beslissing genomen, weet wel dat er nog eea gewijzigd gaat worden aan deze 883 :thumbsup:
Ken div jongens die zo redeneerden,maar de meeste en X11 ook rijden nu wel op een dayna,denk dat dat gewoon de beste keuze is niets te nadelen van een sportster overigens want die rijden heerlijk :thumbsup:
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door mr_brakke »

zo iets ? qua verschil ?

dit zijn foto's van de XLH van Ingeborg die van 883 naar 1200 is gegaan
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60341
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door Gerry »

Ja maar als je hem verkoopt dan blijft het een 883je :(
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Johans
Forum Member
Forum Member
Berichten: 421
Lid geworden op: 05 jun 2013 15:07
Zo ja, wat voor type: Shovel
Bouwjaar: 1982

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door Johans »

Het is toch ook wel grappig om met een 883 een Bigtwin schijt te rijden , ( niet dat dat een opgave is ik bedoel die Bigtwin schijt rijden )
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60341
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door Gerry »

wat is daar zo extreem leuk aan dan,, dat kan ik op me XT nog wel ,, ;)
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Xander
Active Member
Active Member
Berichten: 2235
Lid geworden op: 09 jul 2013 21:29
Zo ja, wat voor type: FLSTB S
Bouwjaar: 2015
Locatie: 020

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door Xander »

Johans schreef:Het is toch ook wel grappig om met een 883 een Bigtwin schijt te rijden , ( niet dat dat een opgave is ik bedoel die Bigtwin schijt rijden )
Jaja... Dan ken ik ook nog wel een 500 die een 883 voorbij gaat... Wat een gelul.
Member of the SMOKING PISTONS MTC
Gebruikersavatar
Gerry
Moderator
Moderator
Berichten: 60341
Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
Zo ja, wat voor type: S G
Bouwjaar: 2009
Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
Contacteer:

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door Gerry »

Afbeelding

En deze werd door Smokey op zijn EVO zoek gereden :lol: :lol:
tis maar net wie er op zit Johan ..

die V-rod gasten zijn we ook altijd kwijt, dus al die PK's zegt niet zoveel
Beter Laat Dan Niet @ Gerry
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
mr_brakke
Active Member
Active Member
Berichten: 5019
Lid geworden op: 09 feb 2014 00:39
Zo ja, wat voor type: FLTRX
Bouwjaar: 2016

Re: cilinders/koppen sportster

Bericht door mr_brakke »

Gerry schreef:Ja maar als je hem verkoopt dan blijft het een 883je :(
ja maar wel eentje met alles SE er op en er aan en zo vers en fris als het maar zijn kan :D

en wat dat snel, sneller snelst betreft.... daarvoor ben je bij Harley sowieso aan het verkeerde adres.
de eerste de beste Japanner is sneller en stuurt beter
en ja natuurlijk ligt het er aan wie er op zit.

ik vind het in ieder geval afentoe heerlijk om op die sporty te rijden
- for those about to rock ... -
het is niet mijn bedoeling om tendentieus, ongefundeerd en/of nodeloos kwetsend over te komen
Gesloten