~~ UPCOMING EVENTS ~~
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***
H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
-
- Active Member
- Berichten: 2235
- Lid geworden op: 09 jul 2013 21:29
- Zo ja, wat voor type: FLSTB S
- Bouwjaar: 2015
- Locatie: 020
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Lijkt net alsof die eerste geen radiateur meer heeft.
Vind die witte idd wel mooi...
Vind die witte idd wel mooi...
Member of the SMOKING PISTONS MTC
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Die witte heeft idd. wel wat, upsidedown, knappe shokkers etc. Alleen de positie van de remschakelset klopt niet, en een beetje jammer van het stuurtje.Xander schreef:Lijkt net alsof die eerste geen radiateur meer heeft.
Vind die witte idd wel mooi...
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules
-
- Forum Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 11 dec 2014 10:40
- Zo ja, wat voor type: Dyna
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Almere
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Je moet het leven niet te serieus nemen, anders wordt het kort en zwaar!
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules
-
- Forum Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 11 dec 2014 10:40
- Zo ja, wat voor type: Dyna
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Almere
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
OK, ik dacht dat dat alleen zo was als je de hoek van het balhoofd aanpaste, maar dit lijkt mij zoals standaard.Dr.Votec schreef:Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Kunnen we dan vaststellen dat ie standaard al klote rijd?
Je moet het leven niet te serieus nemen, anders wordt het kort en zwaar!
- Dr.Votec
- † Gone But Not Forgotten †
- Berichten: 6204
- Lid geworden op: 21 jul 2011 13:10
- Zo ja, wat voor type: Streetbob
- Bouwjaar: 2013
- Locatie: ...R.I.P... 18-04-2016
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Niet alleen het daadwerkelijk veranderen van de balhoofdshoek is van invloed, de achterkant verlagen, monteren van grotere of kleinere wielen het meer of minder doorsteken van de voorvork. Als dit soort zaken beinvloeden de rijeigenschappen van een motorfiets.Rickert schreef:OK, ik dacht dat dat alleen zo was als je de hoek van het balhoofd aanpaste, maar dit lijkt mij zoals standaard.Dr.Votec schreef:Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Kunnen we dan vaststellen dat ie standaard al klote rijd?
Dus nee we kunnen er niet vanuitgaan dat de street standaard al slecht rijd. Maar dat bobbertje rijd in iedergeval niet zoals het hoort, denk de standaard street dat wel doet.
Zal altijd ruimte voor verbetering zijn, maar bij die gruwelbobber moet je eerst weer terug naar af.
Going to a place that no one knows, where Angels fear to tread
Custom sucks, stock rules
Custom sucks, stock rules
-
- Forum Member
- Berichten: 155
- Lid geworden op: 11 dec 2014 10:40
- Zo ja, wat voor type: Dyna
- Bouwjaar: 1998
- Locatie: Almere
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Ik snap 'm, dat zadel lijkt me ook zwaar klote zitten.Dr.Votec schreef:Niet alleen het daadwerkelijk veranderen van de balhoofdshoek is van invloed, de achterkant verlagen, monteren van grotere of kleinere wielen het meer of minder doorsteken van de voorvork. Als dit soort zaken beinvloeden de rijeigenschappen van een motorfiets.Rickert schreef:OK, ik dacht dat dat alleen zo was als je de hoek van het balhoofd aanpaste, maar dit lijkt mij zoals standaard.Dr.Votec schreef:Dat dit ding voor geen meter stuurt zie je zo aan het plaatje zoals bij de meeste van die wangedrochten. Daar hoef je geen proefrit voor te maken. De geometrie van een motorfiets is bepalen voor hoe hij spoort kort instuurt zich gedraagd in lange bochten etc etc. Dat kan je nooit helemaal aan een plaatje aflezen maar voor 90% wel.Rickert schreef:Uiteindelijk vind ik ze allemaal net niet, maar optisch vind ik dat bobbertje toch wel geinig.
Of het lekker rijd is lastig te zeggen van een plaatje, een proefritje zou beter zijn.
Kunnen we dan vaststellen dat ie standaard al klote rijd?
Dus nee we kunnen er niet vanuitgaan dat de street standaard al slecht rijd. Maar dat bobbertje rijd in iedergeval niet zoals het hoort, denk de standaard street dat wel doet.
Zal altijd ruimte voor verbetering zijn, maar bij die gruwelbobber moet je eerst weer terug naar af.
Je moet het leven niet te serieus nemen, anders wordt het kort en zwaar!
- wout.bij
- Forum Member
- Berichten: 243
- Lid geworden op: 08 jan 2015 11:53
- Zo ja, wat voor type: softail
- Bouwjaar: 1992
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
wat voor soepstengel krijgt dan ook het idee in zijn bovenkamer om een dealer een motor in elkaar te laten freubelen, dit moet je volgens mij over laten aan de vrije geesten die de fantasie en de kunde hebben om er iets moois van te maken.
en daarbij komt uiteraard dat ik bij sommige custom/chopper bouwers ook helemaal over mijn nek ga, kijk maar eens wat er soms in de bigtwin staat, maar smaken verschillen uiteraard.
en daarbij komt uiteraard dat ik bij sommige custom/chopper bouwers ook helemaal over mijn nek ga, kijk maar eens wat er soms in de bigtwin staat, maar smaken verschillen uiteraard.
- Gerry
- Moderator
- Berichten: 60340
- Lid geworden op: 13 dec 2009 15:33
- Zo ja, wat voor type: S G
- Bouwjaar: 2009
- Locatie: Amsterdammertje... iedereen heeft een klok..Maar ik heb de tijd..
- Contacteer:
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Ja koopjes ook ik zag pas een roadking voor 65000 euro !!!!!Henk033 schreef:Moet toch zeggen dat ik bij Motor Saloon regelmatig goed geslaagde projecten voorbij zie komen.
Er blijft natuurlijk altijd verschil tussen een project dat volledig naar wens van een opdrachtgever wordt gebouwd en een project dat de "winkel" in gaat en zodoende een iets bredere doelgroep moet bereiken.
toen ik goed ging kijken zag ik dat hij iets langere koffers had en een groter voorwiel ,, grappig , maar 65d
-
- Active Member
- Berichten: 2235
- Lid geworden op: 09 jul 2013 21:29
- Zo ja, wat voor type: FLSTB S
- Bouwjaar: 2015
- Locatie: 020
Re: H-D dealer Silver Lake H-D wint Battle of the Kings
Ik vind zowiezo dat de dealers hoge prijzen vragen... voor een 10 jaar oude bike met 15k kilometer (kan dat?) vragen ze gerust een paar duizend lagere prijs dan een nieuwe...Gerry schreef:Ja koopjes ook ik zag pas een roadking voor 65000 euro !!!!!Henk033 schreef:Moet toch zeggen dat ik bij Motor Saloon regelmatig goed geslaagde projecten voorbij zie komen.
Er blijft natuurlijk altijd verschil tussen een project dat volledig naar wens van een opdrachtgever wordt gebouwd en een project dat de "winkel" in gaat en zodoende een iets bredere doelgroep moet bereiken.
toen ik goed ging kijken zag ik dat hij iets langere koffers had en een groter voorwiel ,, grappig , maar 65d
Member of the SMOKING PISTONS MTC