mr_brakke schreef:Dit verhaal hoor je iedere keer en als je naar de beurs koers van Harley kijkt (toch een behoorlijk solide maatstaf om een bedrijf te beoordelen)
zit het wel snor met dat Milwaukee Iron
en hier in Nederland (en niet alleen hier) is het nog steeds zo dat als het over cruisers of choppers gaat, de eerste vraag is of het een Harley is.
Gasten die op niet-Harley cruiser of choppers rijden, staan zich altijd te excuseren
misschien met uitzondering van Indian of Victory maar die gasten lopen er ook altijd een beetje als buitenbeentje bij.
Valt wel mee he, staan qua waarde weer op zelfde koers als in 2011... Victory en Indian zijn behoorlijk agressief in de marketing, merken we hier in NL niet maar kijk maar eens naar de US.... daarnaast wil iedereen onder de 30 geen HD 500 of 750 maar een oude Honda ombouwen als een Zombi bike net als Randy :D
Markt in NL (dealers die t goed doen Amersfoort, Alkmaar) is ook peanuts tenopzichte van de thuismarkt... anyway.... ik heb in 2015 een dikke investering gedaan in mn hobby dus aan deze 'baby boomer' zal het niet liggen hahahaha