Koopje? Ik waag het om m'n twijfel te uiten, sorry Karel

kan enorm meevallen maar kan ook tegenvallen, ik heb indertijd ook eens een licht schuivertje gemaakt met de Road King en vrijwel vergelijkbare, zichtbare, schade, maar dan blijken er toch nog wat onzichtbare probleempjes te zijn, in dit geval hangt bijvoorbeeld de rechter zijkoffer achter te hoog en zo zullen er wellicht nog wel een paar lijkjes uit de kast tuimelen.....kit schreef:Bart schreef:Betreft een Motor met lichte Schade. Putje in de tank/ Schuifschade aan de koffers Valbeugel geschaafd Voorspatbord dient gespoten te worden. Scheur in plastic ruitje. Knopjes radio missen. Vandaar deze Megaprijs.
Matzwart spuiten met een busje van de action. Gerry heeft er goeie ervaring mee en dat ding rijd nog steeds zakken in prijs doen ze toch niet veel meer
Nou ff keurenPS RoadKing schreef:keur dat ding en vang er 2000 euro meer voor, toch?
Nou, hoe kan iemand het ooit gekocht hebben zoBart schreef: Maar dat paarse ding is raar, waren er in 1999 nog shovels???
Handig wel maar vooral in het ouwehoerenkit schreef:Bart schreef:Dat bedoel ik Pieter, het valt altijd tegen en als je netjes wil laten spuiten dan kost dat best wat. Maar voor de handige knutselaar kan het best leuk zijn.
Maar dat paarse ding is raar, waren er in 1999 nog shovels???
jij bent toch handig Bart :D
Toch apart EdGroningen schreef: En als je de advertentie GOED leest is het zelfs de eerste HD met 3 cylinders...Fantastisch hoor, drie voor de prijs van twee
Kenmerken
Adverteerder : Particulier
Type motor : Toermotor
Bouwjaar : 2000
Kilometerstand : 43.000 km
Aantal Cilinders : 3
Motorinhoud : 1.450 cc
kit schreef:http://www.marktplaats.nl/a/motoren/mot ... e=lr&pos=8 zelf keuren heb je wel een streetglide