~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

nieuw hier

Hier staan de voorstelberichten van het oude forum. Als je wilt dat je "oude" voorsteltopic verplaatst wordt, reageer dan in het oude topic.
Plaats reactie
brijdec
Forum Member
Forum Member
Berichten: 5
Lid geworden op: 10 jan 2010 22:42

nieuw hier

Bericht door brijdec »

Nou zoals reeds gezegd ik heb dus een softail classic heritage uit engeland geimporteerd. Woon zelf in duitsland.
Ben op zoek naar een service manual voor softails 2009 of 2010. Bij de downloads stond ie er niet bij, maar mischien komt dat nog. Als iemand het op een pdf kan kopieren ben ik bereid daar ook voor te betalen.
Ben nu van plan om onderdelen,gereedschap en kleding te kopen in de USA. Onderdelen michien ook in UK want vanuit de US kopen bijvoorbeeld via ebay is erg goedkoop maar je kunt pech hebben dat je belasting en douane moet betalen. Overigens is de BTW in UK miv van 1-1-2010 verhoogd van 15% naar 17,5%, houdt daar dus rekening mee als je een nieuwe bike wilt kopen.
Gebruikersavatar
Propper
Forum Admin
Forum Admin
Berichten: 2301
Lid geworden op: 27 dec 2011 16:16
Zo ja, wat voor type: FatBoy
Bouwjaar: 1990
Locatie: Oldambt
Contacteer:

Re:nieuw hier

Bericht door Propper »

Brijdec, nogmaals
:welkom:
hier op HDC.

Hopelijk kunnen we je binnenkort van dienst zijn met een service manual van je fiets.
Wat betreft de invoer van onderdelen e.d. heb je gelijk, de douane en belasting kijken mee! het heeft mij al heeeeeeel wat extra euries gekost en een hoop verklaringen, weet niet hoe dat in Deutschland geregeld is maar hoop in jou voordeel :P

Oh ja Tip...als je in de States kleding besteld/koopt altijd 1 maatje kleiner, tenzij je net zo'n duits bier buikje hebt als de yanks :laugh: :laugh: :laugh:

Greetz,
Martin
Gebruikersavatar
charlesb52
Forum Member
Forum Member
Berichten: 81
Lid geworden op: 14 dec 2009 19:29

Re:nieuw hier

Bericht door charlesb52 »

Welkom met die internationale HD!! B)
Plaats reactie