~~ UPCOMING EVENTS ~~

... Nou er is zat te doen de komende weken, kijk even op Rallies & Gatherings dus klik hier onder even op Info...
***Klik hier voor het Rallies & Gatherings overzicht***

Hulp BB instellingen voor gebruik routes gemaakt in MRA app

TomTom, Garmin, Tyre, MapSource, BaseCamp ... maar ook gewoon de "ouderwetse" papieren varianten. Alles wat je kan helpen om een route te maken of je route te vinden.
Gebruikersavatar
Heppie
Active Member
Active Member
Berichten: 27678
Lid geworden op: 01 jun 2013 08:12
Zo ja, wat voor type: CMX1100 Rebel
Bouwjaar: 21
Locatie: 020

Re: Hulp BB instellingen voor gebruik routes gemaakt in MRA app

Bericht door Heppie »

Patje BBC schreef: 11 mei 2020 12:10
Heppie schreef: 09 mei 2020 20:32
Gerry schreef: 09 mei 2020 19:44 Nou, ik heb er 3 die een motor hebben waar het op zit geappt, en niemand weet het en wordt er wijs uit..
Onze Loek gaf dit antw
Dat navigatiesysteem is van a naar b prima. Maar als je er hele routes in wil zetten dan is het een drama. Bij de dealer kunnen ze je ook niet wijzer maken 😎
..............................................................
(dus ook dit werkt, zoals ik al vaak heb omschreven) :shutup2: :shutup2:
:lol: :lol:
Hey Gerry,

Tja erg eigenlijk he,een moto van die prijsklasse en niemand die er wegwijs uitgeraakt,had de bedoeling om met de moto minstens 1x per jaar op vakantie te gaan maar zie dat nu niet erg zitten en niet alleen omdat het nu niet kan omwille van covid 19 maar vind het erg wanneer je begint met een route en je ergens stopt om iets te drinken,eten of tanken dat je dan terug je reis wil verder zetten je de route kwijt bent.Heb ook geen zin om daar dan nog eens een een ander navigatiesysteem op te plaatsen.Hoop dat ze mij bij de Harley Dealer toch kunnen verder helpen.Het kan toch niet zijn dat de Dealers niet weten hoe dat systeem optimaal te gebruiken.

Mvg,
Patje
Gewoon nog even wat investeren in een goede navigatie

https://www.tomtom.com/nl_nl/drive/moto ... rider-550/

https://buy.garmin.com/nl-NL/NL/p/679804

Probleem opgelost.
Slecht weer bestaat niet,wel slechte motorkleding .
Plaats reactie