PS FatBob schreef:
wat ik bedoel is dat in het artikel staat dat je vóór de auto's mag staan maar niet over de stopstreep en ik zie zelden dat dat mogelijk is omdat de auto domweg vlak voor de stopstreep staat en dan zou je dus over de stopstreep moeten rijden en daar gaan staan.....
Ik deed dit vorig jaar in 't Zand vlakbij Den Helder. Er stonden vijf auto's achter elkaar en ben ze ook links voorbij gegaan en voor de eerste auto gaan staan. Bij groen weggereden maar werd kilometers verder staande gehouden door oom agent. Het mocht niet. Hij zag het door de vingers omdat hij zelf ook motor reed en omdat het een mooie dag was. Ik kreeg een waarschuwing maar als hij het nog een keer zag zou ik een boete krijgen.
Orang schreef:Ik deed dit vorig jaar in 't Zand vlakbij Den Helder. Er stonden vijf auto's achter elkaar en ben ze ook links voorbij gegaan en voor de eerste auto gaan staan. Bij groen weggereden maar werd kilometers verder staande gehouden door oom agent. Het mocht niet. Hij zag het door de vingers omdat hij zelf ook motor reed en omdat het een mooie dag was. Ik kreeg een waarschuwing maar als hij het nog een keer zag zou ik een boete krijgen.
Dan mag ie wellis gaan bijscholen want het staat al zeker 10 jaar in z'n wetboekje
In België mag je stilstaande auto's stapvoets voorbij steken.
En ik ga met de motor zeker niet in de rij gaan staan tussen auto's
of het moet zijn dat ik erlangs gewoon geen plaats heb.